34.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

יריב לוין שומר החותם של המערכת התקינה- יומן פוליטי – אריק זיו

קדימה המסיתה הראשית,סלקציה במצודה,ארדן עוד מינוי מוצלח,מול העסקנים בצעירי הליכוד מתיצבת אופוזיציה,ח”כ יריב לוין שומר חותם.

הבולם?
יו”ר ועדת הכנסת ח”כ יריב לוין הוא חבר הועדה למינוי היועץ משפטי לממשלה. מסתבר כי יש לו משקל מכריע באי הטיית הבחירה. לפני מספר שבועות נעשה ניסיון סרק לפסול אותו על קשר שהיה לו לכאורה עם דודי אפל. הקשר לא הוכח מעולם והמהלך לא צלח. מכל מקום, כאשר יש קשר כלשהו או שמתבררים ניגודי אינטרסים בתוך כנופיית שלטון החוק אז אין לכך חשיבות. מתברר כי מי שעמד ושמר ומובן מנע את השתלטות כנופיית שלטון החוק על מוסד היועץ המשפטי היה ח”כ לוין. על כך יישר כוח – שומר החותם של המערכת התקינה.

ליו”ר ועדת האיתור השופט תיאודור אור היה מועמד, לכאורה מועמד שלו, השופט משה גל, שמעסיק את בת הזוג של תיאודור בחוזה מיוחד וכבד. השופט אור לכאורה לא הצהיר על קשר כלשהו לשופט או על ניגוד עניינים מסוים. הדבר איננו תקין. יש לזכור כי משה גל הוא נאמנה של ביניש והיה והמינוי שלו היה עובר ברור לכל דעת שהברית ביניש – גל כנגד השר הממונה יעקב נאמן הייתה מותירה חותם של נזק על המערכת.

בן כספית מראה לנו כיצד טחנות הצדק או האי צדק טוחנות מהר כאשר צריך לשמור על החברים. מהר מאוד נכתבה חוות דעת כי בהתנהגות של השופט אור הכל כשורה.

האם שרי הממשלה היו נהנים ממערכת משומנת ומהירה שתכשיר את אי התנהגותם הנאותה לכאורה? הרי ראינו כיצד השר ישראל כ”ץ הוחזק כחשוד במשך שנים, שלא לדבר על ליברמן או על נתניהו ב – 1999כאשר פשטו על ביתו כעבריין קטן. לא נשכח כיצד עלתה הפרשיה של נאמן כאשר היה שר משפטים. כך עשו גם לרובי ריבלין ועוד הרבה פוליטיקאים. טוב שעשו כך. על המשטרה לחקור ועל הפרקליטות לעבוד. אבל מדוע לנקוט איפה ואיפה? הכיצד תיאודור אור מקבל חוות דעת בתוך שעות שהכל כשר? אולי כשר אבל מריח ממש רע.

מהרסיך ומחריביך ממך יצאו ?
משפט זה היה מתאים לתהליך ששמעון פרס עובר בדרום אמריקה. פרס שהיה מהיריבים הראשיים של בגין האב ושרון בשנות השמונים. כאשר האופק שלו היה ראשות ממשלה, שלוחיו כינו את שרון ובגין רוצחים. הם שם בשמאל נהנו והוסיפו שמן למדורה, אך מתברר כי מי שמשחק באש נכווה. היום פרס מסתובב ונרדף על ידי חבריו מאוסלו. כך קרה גם לאולמרט שנרדף על ידי חבריו מאנפוליס וכך יקרה למושחתים מקדימה – לבני ובר און- שמסיתים כנגד ממשלת נתניהו.

אותם מסיתים אשר תאוות השלטון מניעה אותם, חוברים לרוצחים וראשי כנופיות. הרי ב – 2005 הזהירו כי גרוש היהודים יביא את החמאס לשלטון אך רק רפי שכל לא ראו את הנולד ומכיוון שכך ברור כי מחלת היהירות ותאוות הכיסא מנעה מהם ראיית הנולד אך הדבר החמור ביותר הוא שהם שאינם מכים על חטא. הרצון לחזור לשררה מוביל אותם כעיוורים והם יושבים ומחממים את נערי אובמה כנגד נתניהו. את תופעת הלוואי למגמה הזאת הם קיבלו בימים האחרונים : אובמה מתנגד לבניה בגילה. היום גילה מחר יפו וההמשך ידוע.

יש לזכור כי נתניהו גילה אחריות כאשר ישב באופוזיציה אך ליבני אינה מסוגלת לגלות אחריות הרי היא תמיד הייתה כזיקית המחליפה את צבעה.

המפגש שלא היה
נחזור למפגש שלא התקיים עם נתניהו. העסקנים הקטנים השתמשו במפגש כדי להזמין את השפוטים שלהם. מתברר כי מתנהלת סלקציה בקרב פעילי הסטודנטים מי יוזמן למפגש עם נתניהו. לצד זאת, אנו עדים לתופעה בה אין סוף לחוצפה. מצד אחד דורשים מהם לפקוד חברים חדשים, ומהצד השני הם לא מתוקצבים בבחירות שלהם.
כך, תקציב הבחירות בחיפה עומד על 2,000 ₪ וכן, דורשים מהם להגיע להפגנה בנעלין, אך למפגש עם נתניהו הם מוקצים.

אהוד יתום
מתברר כי השר גלעד ארדן מפתיע. גלעד קיבל משרד קטן ללא הרבה יכולת למנות מינויים ועם מערכת בלתי אפשרית שחבריה קבעו את הכללים במעיין מועדון סגור ושלא מאפשרים לשר לעבוד עם אנשי אמונו או אנשים בהם הוא מאמין כמי שיכולים לקדם את המדינה. אך דווקא גלעד מגלה חברים מוכשרים ומתאימים שמערכת הפקידות איננה יכולה למנוע את מינוים משום שהם מועמדים ראויים וכן, גם חברים בליכוד.
כך השבוע שוב מינה גלעד חבר ליכוד. גלעד מינה אהוד יתום. ההצעה שלנו לשרים : תעיינו בספר הבוחרים ותמצאו שם חברים מוכשרים ומתאימים למרות שהם ליכודניקים.

צעירים
ליכוד 1 הודיע כי יתמודדו על הנהגת הצעירים והדבר מחדד את ההתעניינות. מה תוליד ההתמודדות הזאת? האם הם יוכלו לנצח את העסקנים הנתמכים על ידי המצודה? למי יחברו תאי הסטודנטים ? האם לעסקנים או לחבורה הנחמדה שנמצאת בליכוד 1?
מה יעשו הצעירים הפעילים מפתח תקווה ובית שמש שאין ספק כי יהיה להם מה לומר בהתמודדות הבאה על ראשות הצעירים.

*גם השבוע לא נרשמה פעילות של נשים וצעירים.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אלקין לא נכשל בירושלים, אלקין הוכשל.

אריק זיו ויזר

מי יחליף את יריב

שמיר יאיר את הימין

אריק זיו ויזר

מי מפחד מדמוקרטיה ?

אריק זיו ויזר

עסקנותם אומנותם

אריק זיו ויזר

המילקי גדל על עצי ברלין

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן