29.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
צעירים

צעירי הליכוד והשר כ”ץ ערכו סיור בשוק “מחנה יהודה”

השר ישראל כץ, עשרות מצעירי הליכוד ופורום צל”ש בליכוד, כבשו את שוק מחנה יהודה וזכו לתשואות רמות מצד בעלי הבסטות והקהל. ישראל כץ: “אשמח לכהן כשר האוצר”


 


שר התחבורה ישראל כץ, ערך ביום שישי  סיור עם “צעירי הליכוד” בשוק מחנה יהודה בירושלים. עשרות צעירים מצעירי הליכוד ופורום צל”ש בליכוד, נושאים את דגל “הליכוד” עם חולצות לבנות של “הליכוד” הגיעו יחד עם השר ישראל כץ לשוק “מחנה יהודה” והתקבלו במחיאות כפיים סוערות.


שר התחבורה ישראל כץ, עבר מדוכן אחד למשנהו ושוחח עם בעלי הדוכנים ועם הלקוחות והתקבל בתשואות רמות: “השר הכי בולדוזר בליכוד”, “הנה בא שר האוצר הבא” “עם ישראל כץ”.


ישראל כץ אמר לבעלי הדוכנים שעימם שוחח: “אני בטוח שהסקרים של היום אינם הסקרים של המחר ואנו נראה בהקדם שהליכוד עולה ל-33 מנדטים. הליכוד בתנופה רבה מאוד משום שהאזרחים מתחילים להבין שמפלגת “המחנה הציוני” של בוז’י וציפי לא יוכלו לשמור על ביטחונם של הישראלים ואם חלילה ניתן להם לנהל את הכלכלה אנו נראה שתוך זמן קצר הכלכלה שוקעת למצולות.”


בנושא נסיעתו של ראש הממשלה נתניהו לנאום בקונגרס בארצות הברית אמר ישראל כץ: “ראש הממשלה נתניהו היה הראשון שזיהה את הבעיה המהותית של ההתגרענות האירנית ובזכותו ישנן סנקציות נגד טהרן. רק בזכות נתניהו מנהיגי העולם הנאור התעוררו והחלו להטיל סנקציות ממשיות על טהרן וחובה על ראש הממשלה לנסוע לנאום בקונגרס ולהביע את הדאגה העמוקה של מדינת ישראל מהסכם מתממש ובא עם טהרן. ראש הממשלה הוא זה שיוכל להציג את עמדת ישראל בקונגרס בצורה הטובה והנהירה מכולם”.


אחד מהאזרחים שאל את ישראל כץ, מהו התפקיד אותו הוא רוצה בממשלה הבאה של הליכוד וכץ השיב: “ישנה חשיבות רבה שננצח את הבחירות הללו ואז ראש הממשלה יכריע מי יקבל איזה תיק בממשלתו הבאה. איני פוסל את מועמדותי לכהן כשר אוצר ואשמח לכהן בתפקיד רם זה.”



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אפליית צעירים בבחירות לוועידת הליכוד

אריק זיו ויזר

הליכוד שולח נציגות לועידת הצעירים של ה – AECR

עינר אביב

משלחת צעירה להונגריה וקרואטיה

העסקים מתחממים בצעירי הליכוד

Gilad Trugbild

מבחן בית שמש

אלי חזן

150 צעירים בכנס פתיחת הקמפיין של קבוצת תגר בבית שמש

אלי חזן
דילוג לתוכן