23.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

דנון,: “ציפי לבני מוזמנת לחזור לקורס מדריכי בית”ר ולהיזכר בערכים “נאמנות לדרך” ו-“זכותינו על ארץ ישראל””

דני דנון, יו”ר הליכוד העולמי, באירוע הצדעה של בית”ר ללוחמי האצ”ל והלח”י: “ציפי לבני מוזמנת לחזור לקורס מדריכי בית”ר ולהיזכר בערכים “נאמנות לדרך” ו-“זכותינו על ארץ ישראל”” במסגרת אירועי 85 שנה לתנועת בית”ר, הצדיעה תנועת בית”ר הערב (14/8/08) ללוחמי האצ”ל והלח”י.
האירוע התקיים במסגרת טקס הסיום של קורס מדריכי בית”ר התשס”ח במכללת נתניה במעמד דני דנון, יו”ר הליכוד העולמי, מרים פיירברג-איכר, ראש עיריית נתניה ויעקב חגואל, מנכ”ל ההנהגה העולמית של תנועת בית”ר.

באירוע באירוע הוענקו תעודות הוקרה לכ-100 לוחמים ותיקים מהארגונים והשתתפו בו גם חניכי תנועת בית”ר מהארץ ומעולם.

האירוע לווה במפגשים מרגשים של לוחמי אצ”ל ולח”י שלא נפגשו 60 שנה.

בשם הלוחמים הותיקים קיבל מדנון ופיירברג-איכר תעודת הוקרה לוחם האצ”ל משה פינצ’בסקי, ניצול שואה ממחנה אושוויץ בן 83.

דני דנון, יו”ר הליכוד העולמי וראש המועצה הציבורית של בית”ר קרא מעל הבמה לציפי לבני לשוב לקורס מדריכי בית”ר שביצעה בשנת 75 ולהיזכר בערכים של תנועת בית”ר – “נאמנות לדרך”, “חינוך ציוני” ו”זכותינו על ארץ ישראל”.

דנון התחייב בפני לוחמי העבר של האצ”ל והלח”י לשמור על מדינת ישראל על פי מורשתם ובירך גם את העיר נתניה ואת העומדת בראשה, מרים פיירברג-איכר, על פועלם להנצחת לוחמי המחתרות ולשימור מורשת האצ”ל והלח”י, ביניהם שימור חורשת הסרג’נטים שממוקמת מול מכללת נתניה בה התקיים האירוע.

דנון התייחס בנאומו לפרסומים שהיו לאחרונה כי שרת החינוך, יולי תמיר, מתכוונת להסיר את מורשת ז’בוטינסקי מתוכנית הלימודים: “חובה עלינו שכשתקום ממשלה לאומית בראשות הליכוד, יבוטל נושא “הנכבה” שתמיר הכניסה לתכנית הלימודים ותוחזר מורשתו של ז’בוטינסקי למקומה הראוי”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

שיפור השגים לימודיים-משימה לאומית./מאת: יעקב טוויל – טוקבק שהוקפץ

אריק זיו ויזר

ריח הפריימריז באוויר

אלי חזן

תוצאות בחירות בסניף הליכוד חיפה למועצת העיר בחירות 2018

אריק זיו ויזר

“לא על הקצונה לבדה”

אריק זיו ויזר

הודעה: חבר מרכז דני בן דהן נפטר.

אריק זיו ויזר

מכתב גלוי לראש הממשלה מכתב גלוי לראש הממשלה

דילוג לתוכן