19.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

אביב חזן”אנחנו חייבים לעמוד איתנים מאחורי מר’ נתניהו”

ההשמצות חסרות השחר שמפיצים פה ה”חברים”, אלו שמנסים לייצור קרע בליכוד,אלו שבמקום לחפש ‘מה טוב?’ הם מחפשים ‘מה רע?’ – אנשים כאלו לא צריך בתנועה שלנו, אנחנו חייבים לעמוד איתנים מאחורי מר’ נתניהו, לדאוג להבחרו בכל מחיר!
כן, צריך לשנות את היחס, אני לא אומר שלא, אני לא מתחמק מעובדות, אבל לא בדרך הזו אתם תגרמו לשינוי, כי ראינו מה שידידי היקר זאב בן יוסף אמר ומי יודע לאן זה היה יכול להתגלגל. במקום לעמוד מהצד ולהטיח האשמות , אולי תנסו לעשות משהו?, אולי תנסו לייצור קשר עם איזשהו גורם ולהגיד את שעל ליבכם? אני בטוח שהצוות הנפלא שמסביב מר’ נתניהו ייסב את צומת ליבו אליכם, כפי שאני עד לכך בכל פעם-ופעם.

אני מקווה שתלמדו להבא – ממני – אומנם נער, לא כל כך בקיא בכל גידי ונימי הפוליטיקה, אבל – יודע משהו אחד: יש לנו את המנהיג הטוב ביותר, ולא רק בארץ. ביבי הוא אחד האנשים המנוסים ביותר, האינטילגנטים ביותר, בעל ראיית עולם חדה וברורה – שבעז”ה, כן גם בעזרתכם, יביא אותנו לגדולות !

בהערכה אין סופית לכל אחד ואחד מכם,



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

דורשים מצמרת הליכוד להחזיר לחברי המרכז את סמכויותיהם וכוחם/מאת יעקב מאור

אריק זיו ויזר

מכתב גלוי לראש הממשלה מכתב גלוי לראש הממשלה

חברי עוטף גליל מארחים את ח”כ ציון פיניאן

אריק זיו ויזר

בוגי הפתיע את יוני אטיאס

אריק זיו ויזר

בחירות בלי פעילי ליכוד/מאת:יעקב בן חורין

אריק זיו ויזר

ביקור של 55 פעילי ליכוד מרעננה והסביבה בחול המועד בירושלים

אלי חזן
דילוג לתוכן