22.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

אופיר אקוניס: “שוקלים להגיש תלונה נגד המחנה הציוני”

סגן השר אופיר אקוניס אמר שהליכוד שוקל ברצינות הגשת תלונה במשטרת ישראל נגד המחנה הציוני


 


סגן השר במשרד לאיכות הסביבה, ח”כ אופיר אקוניס, אמר בראיון לאטילה שומפלבי בערוץ 20 בטלוויזיה כי הליכוד שוקל בכובד ראש להגיש תלונה במשטרת ישראל נגד המעורבים בפעילות הבלתי חוקית, כדבריו, להפלת ראש ממשלה בישראל, דרך הקמת עמותות של השמאל. בראיון אישי שערך סגן השר אקוניס אצל אטילה שומפלבי בערוץ 20 בטלוויזיה אמר אקוניס כי הוא מחכה להכרעתו של השופט סלים ג’ובראן, יו”ר וועדת הבחירות המרכזית לכנסת ה-20, בעניין התלונה שהגיש הליכוד נגד יו”ר מפלגת העבודה, ח”כ יצחק הרצוג, בעניין העמותות.


“נמתין להכרעת השופט סלים ג’ובראן ואז לפי ההחלטה נקיים ישיבה ונכריע האם נגיש תלונה במשטרת ישראל או לפי הכרעת השופט. יש לנו כבוד ביתרי וזה בניגוד לשמאל ולכן נמתין להכרעת השופט ג’ובראן ואז נשקול ברצינות פנייה למשטרה. בשנת 1999 בוג’י הרצוג שתק בפרשיית העמותות של אהוד ברק ולא ניתן לו לשתוק הפעם. הגיעה העת שנחשוף את השקרים של השמאל ואת הכוונות הבלתי חוקיות להפיל ממשלה באמצעות עמותות קש”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הליכוד עם אחינו הדרוזים בירכא

אריק זיו ויזר

“פרלמנט בושאייף” יוצא בקמפיין נפרד מהמטה המרכזי

אריק זיו ויזר

גלעד ארדן: הוא עוד ישוב

דניאל נחמיה

כוכבי מצא אוצר בהסתדרות

אריק זיו ויזר

הערת אזהרה לליכוד – אלי חזן חושב שהליכוד בדרך להפוך ללא רלוונטי – כל הפרקים עד כה

אלי חזן

ליכודניק ממליץ על אסתר לוצאטו למשורייני נתניהו

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן