24.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

“פרלמנט בושאייף” יוצא בקמפיין נפרד מהמטה המרכזי

אמש הוחלט כי פורום “פרלמנט בושאייף” ייצא בקמפיין לטובת הליכוד בנפרד מהמטה המרכזי, זאת מאחר והמטה אינו עונה פועל כפי שמצופה

 

 

 

פורום “פרלמנט בושאייף” החליט לפעול למען הליכוד באופן עצמאי ובמנותק ממטה הבחירות המרכזי. ההחלטה התקבלה אמש לאחר ישיבה סוערת שכינס יואב דבוש בהשתתפות פעילים וראשי סניפים מכל הארץ. הפורום החליט להתמקד בנושאים חברתיים שבהם הוא נחשב חזק.


בתחילת הישיבה הביעו רוב הנוכחים תיסכול ממטה הבחירות המרכזי של הליכוד. אנשים שביקרו במטה ראו שם מעט מאוד אנשים, פרצופים שאינם מוכרים כאנשי שטח וחברי מרכז. אורן חזן אמר “הייתי במטה הראשי וראיתי שממה. אין עם מי לדבר. אנחנו חייבים להזהיר את ראש הממשלה”.


הדעה הרווחת בפורום היא שהאנשים שנבחרו לנהל את מטה ההסברה אולי מומחים בתקשורת, אבל אינם מקצוענים בתחום הבחירות. אחד מראשי מטה ההסברה של הליכוד כיום היה מוכר בעבר כפעיל שמאל קיצוני. הוצגה שמועה שמטרתם העיקרית היא לחלק את תקציב הפרסום לעיתונים ומשרדים המקורבים אליהם, שבהם יקבלו קומיסיון ודמי תיווך לכיסם הפרטי בנוסף על שכרם הגבוה מהמטה.


דודו הלוי דרש “לזעזע מערכות” ולפנות במכתב חריף לראש הממשלה. הוא הציע גם לדרוש תקציב מיוחד לפורום זה כדי להפעיל אנשים, ולא לבזבז כספים כפי שנעשה במערכת הבחירות הקודמת. משה בר העלה דעה שיתכן שאנשי המטה מרדימים את ראש הממשלה, ועלינו להעירו לראות את מצב לאשורו.


מאיר דהן מיבנה סיפר שראשי מפלגות אחרות, כמו לפיד וכחלון, ביקרו במרכז המסחרי של יבנה ויצרו הד ורעש תקשורתי. רק הליכוד אינו קיים בשטח של יבנה. “פניתי לח”כים מהליכוד שיבואו גם הם להפגין נוכחות כלשהי, והם ענו לי ‘ביבי ממדר אותנו”.


חנוך עוז הציע לקיים את הפגישה הבאה של פורום “פרלמנט בושאייף” במטה הראשי באור יהודה. “אנחנו צריכים להיות שם ולפעול משם, וכשהם יראו תזוזה ועבודה אולי זה ישפיע גם עליהם”.


לעומתם, גבי קדוש הציע לתעל את האנרגיות לעשיה חיובית ולא למחאות שליליות. הוא הסביר שהחידלון הוא זמני, ונובע מכך שעדיין לא יצאו הנחיות מסודרות. עם זאת הוא שיבח את פעילי השטח שיוזמים ודורשים ביצועים. הוא הציע לפורום לעסוק במסרים חברתיים, שזו התמחותו, ולא להתערב בנושאים מדיניים של הקמפיין. לדבריו יש לשים דגש על הפעלת רשתות חברתיות, להכניס פוסטים ולהפיצם.


יואב דבוש, שהוא גם מראשי ועד יוצאי לוב בישראל, נתן סקירה על נטישה של הליכוד על ידי טריפולטנים שהולכים בהמוניהם אחרי משה כחלון בן העדה. אחד המשתתפים הפטיר “אלה לא טריפולטאים – הם טריפוליטיקאים”

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

יריב לוין בראיון לליכודניק: “זועבי מסייעת לטרור”

אריק זיו ויזר

נושא את הנס החברתי של הליכוד

אריק זיו ויזר

תוצאות סופיות של הסקר שנערך במרכז הליכוד

אריק זיו ויזר

ליכודניק מאחל מזל טוב לרגל נישואיו של אופיר בר עם בח”ל יונת

אלי חזן

הליכוד לא תומך במשה ליאון

אריק זיו ויזר

הודיה לברקו באשדוד

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן