24.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
צעירים

עשרות צעירי ליכוד הפגינו מול בית ידיעות אחרונות

הצעירים חזרו. אחרי שהתקשורת עברה את הגבול, הצעירים יצאו למחות בדרישה לצדק תקשורתי. דוד שאין: “נגמר המונופול על התקשורת”

 

 

אתמול התקיימה הפגנה של צעירי הליכוד. המפגינים שמנו עשרות מצעירי הליכוד, הגיעו למחות על השתלחות התקשורת בראש הממשלה נתניהו וברעייתו. יו”ר צעירי הליכוד דוד שאין, כתב הבוקר: “מאז ימי אוסלו נראה לי שלא נראתה הפגנה כזו של צעירי הליכוד. מאה צעירים מכל הארץ הגיעו והתייצבו על מדרגות בית ידיעות אחרונות. הייתה אווירה מלוכדת. חולצות של צעירי הליכוד, דגלים, מגפון. הגיעו גם כמה חבר’ה צעירים עם חולצות של המחנה (האנטי) ציוני. ניסו ליצור פרובוקציה. אבל אנחנו אחרי כמה צעקות לעברם יצאנו למדרגות וחזרנו למטרה האמתית – מחאה נגד ידיעות אחרונות.

 

הכתבת של גל”צ באה לראיין אותי. שאלה אותי “מה הסיפור?” אמרתי לה בקצרה “נוני מוזס מנסה להיות האח הגדול של מדינת ישראל ורוצה לעצב את המחשבות של העם. אבל אנחנו באנו לכאן כדי להגיד שנגמר המונופול על התקשורת”. והמשכנו לצעוק כולם יחד –  “העם דורש צדק תקשורתי!!!”. אגב.. אחרי שהכתבת ניתקה את ההקלטה, גם היא שאלה אותי על ישראל היום… קצת אובססיה הייתי אומר”

 

ההתקפה החריפה ונטולת הרסן של התקשורת ברעייתו של ראש הממשלה וההתעלמות מהחשדות האופפות את בוז’י, גרמו לצעירי הליכוד להוציא את ההפגנה. אליה רביד, דוברת צעירי הליכוד אמרה לליכודניק: “הבחירות מתקרבות יותר מתמיד, אנחנו נלחמים על האמת והאידיאולוגיה שלנו, על הכוח והנוכחות של הצעירים. אנחנו לא מבקשים לסגור עיתון, חלילה, זה הרי בקשה ביזיונית, אבל אנחנו לא נעמוד בשקט בשעה שידיעות אחרונות ממשיך להכתיב את סדר היום התקשורתי ע”י מידע שקרי או יותר נכון לא מדויק. אנחנו, צעירי הליכוד, נעמוד איתנים, עם הכוח שלנו וההשפעה ונציג את האמת, נחשוף את מפלגת הליכוד האמתית והמנצחת”



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

“מי שלא מסתכל סביב הופך ללא רלוונטי”

אלי חזן

תא לביא חזר לאגודת הסטודנטים באוניברסיטת חיפה

אריק זיו ויזר

מועדון ה Debate

אריק זיו ויזר

איפה צעירי הליכוד?

Gilad Trugbild

אהבה במקום נכבה

אלי חזן

ליכודית יוקדת

אלי חזן
דילוג לתוכן