24.1 C
תל אביב
30 באפריל 2024
ליכודניק
כללי

בראיון שנתן הערב (שבת) חבר הכנסת חנוך מילבצקי לאיילה חסון בערוץ כאן 11 על רקע המשבר הפוליטי והמלחמה בעזה, הביע זעזוע על רצח החטוף עוד בחודש ינואר והגיב לביקורות השונות על הממשלה, לפיהן הממשלה נטשה את החטופים ונמנעת מהזדמנויות לשחרור חטופים, אותם כינה גיס חמישי במילים ״יש כאן אנשים שנראה שעושים יד ועובדים עם סינאוור נגד מדינת ישראל״.

בהמשך לדברים אלו אמר,  ״אנחנו במלחמה עם מפלצות נאצים והם מצדדים בהם ומאשימים את ישראל״. עוד הוסיף ״משהו התערער  ביסוד החברתי בישראל. יש מדרון חלקלק של התרת דם על ידי מיעוט קיצוני שמקבל גיבוי תקשורתי ואף אחד לא שם לזה ברקס״. כמו כן, ביקר את  מנהיגי מחנה השמאל יאיר לפיד ובני גנץ, שלדבריו לא עוצרים את ההסתה ואף מתדלקים את התרת דמו של רה״מ. 

למשל באמירתו של לפיד שאמר הערב בפגוש את העיתונות, שנתניהו נמנע מלעשות עסקה להחזרת חטופים משיקולים פוליטיים, אותם כינה מילבצקי, ״שקר וכזב״. עוד שיתף חבר הכנסת בהמשך הראיון כי נפגש בשבוע האחרון עם שוטרים שעמדו מול המפגינים סביב אירועי הפריצה למעון רה״מ, שהעידו לדבריו שהם שבורים ולא האמינו שיהיו צריכים להתמודד עם אירוע כזה של המון יהודי זועם״.

עוד נשאל לגבי הסיבות לעיכוב בכניסה לרפיח והיקף הפעילות של צה״ל ברצועת עזה שלפי דיווחים הצטמצם משמעותית, ענה כי טרם התקבלו תשובות ברורות מהדרג המדיני בנושא הכניסה לרפיח, שמוכן וממתין לאישור סופי של הקבינט. בשאלת התכנית ליום שאחרי ברצועת עזה, הודה ח״כ כי ישנה עמימות בחודשים האחרונים שלפי הערכות השונות הממשלה מעוניין לקדם ממשל צבאי.

הרי ברור לכולנו שממשלה שצריכה לנהל מערכה בעזה עם שלטון אמריקאי עוין, שהיא תלויה בחסדיו לאמל״ח, זה דבר שנתניהו לא יכול להצהיר עליו בקול רם. סיבה אפשרית למשיכת הזמן היא הסקרים בארה״ב, שלפיהם נראה שכהונתו של ג׳ו ביידן הולכת להסתיים בנובמבר הקרוב, בעוד הנשיא לשעבר טראמפ צפוי להחליפו. ואכן, כולנו מבינים  שעם שלטון שרואה עין בעין עם ישראל, זה יהיה סיפור שונה לגמרי.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

יועצי העתיד

מזי כהן נהון

רץ ברשת: נתוני המפקד בליכוד, נכון להיום

דניאל נחמיה

יום עצוב דוד עמר נפטר

הרויזיוניסט

תוצאות בחירות בסניף הליכוד נשר למועצת העיר בחירות 2018

אריק זיו ויזר

מצבם של בתי החולים הציבוריים הוא לא “ירושה קשה”!

דניאל נחמיה

טלי גוטליב בכנס בת״א: ״אין פרות קדושות״

מערכת ליכודניק
דילוג לתוכן