11.1 C
תל אביב
19 במרץ 2024
ליכודניק
כללי

מטה דוברי הרוסית בראשות ח"כ פלוסקוב מוכן לפעולה

אם יהיו בחירות מטה דוברי הרוסית בליכוד בראשות חה"כ טלי פלוסקוב מוכן לקמפיין הבחירות

 

אתמול, 2 בדצמבר, מיד עם אישור הצעת החוק לפיזור הכנסת ה-23 בקריאה טרומית, הודיעה ראש מטה דוברי הרוסית של תנועת הליכוד, חברת הכנסת טלי פלוסקוב, כי מטה דוברי הרוסית בליכוד בראשותה, ערוך ומוכן לקראת הבחירות.

 

"מטה דוברי הרוסית של הליכוד מורכב מקבוצת אנשים חזקה מאוד הכוללת חברי מועצות בערים ברחבי הארץ, ראשי ארגונים חברתיים, חברי מרכז ליכוד ואזרחים מן השורה שמזדהים עם האידיאולוגיה של תנועת הליכוד ושמאמינים במנהיגות של בנימין נתניהו ובעשייה של שרי הליכוד וחברי הכנסת של התנועה", ציינה פלוסקוב.

"מדי יום הולך וגדל מספר האזרחים דוברי הרוסית המצטרפים לליכוד ורואים בו את ביתם הפוליטי", היא אומרת, "אנו מבינים שתרומתו של ציבור דוברי הרוסית להצלחת הקמפיין היא קריטית, כך שברגע שיינתן האות, אנו נעשה שוב את כל הדרוש כדי להוכיח שרק הליכוד ראוי להיות מפלגת השלטון שכבר 13 שנים מובילה את מדינתנו להישגים חסרי תקדים בזירה הלאומית ולמעמד שהולך ומתחזק בזירה הבינלאומית".

 

מטה דוברי רוסית של הליכוד בראשות פלוסקוב פעיל גם כשאין בחירות: מזה שנה וחצי הוא מרכז את עבודת פעילי הליכוד דוברי הרוסית בערים שונות בישראל, מסייע לצירים העירוניים החברים במפלגת השלטון, מכין ומפיץ חומרי מידע ומשתתף בארגון עצרות ובפעילויות פוליטיות לרבות בהפגנות. במהלך עבודת הכנסת הנוכחית קיים המטה ישיבות רבות, פרונטליות ובזום, ופעילי המטה שלו שיתפו פעולה עם הנהגת המפלגה והשפיעו על סדר יומה.

 

 "מטה דובר הרוסית של הליכוד בהנהגתה של טלי פלוסקוב הפך לכוח פוליטי אמיתי במסגרת הליכוד ולבית פוליטי עבור רבים", אמר ראש המטה התל אביבי בוריס אפליצ'וק, "המטה שלנו הוא אלטרנטיבה ציונית אמיתית למפלגה הסקטוריאלית שכבר אינה מייצגת אותנו."

 

"מטה דוברי הרוסית בראשות טלי פלוסקוב הצליח לאחד מספר עצום של חברי ליכוד דוברי רוסית ולמשוך אליו תומכים חדשים, אומר ויטלי סוסניצקי חבר מרכז הליכוד תושב אילת, "סוף סוף נוצרה בליכוד אלטרנטיבה אמיתית למפגה סקטוריאלית עם נציגים בכל רחבי הארץ. זו רק ההתחלה כי הפוטנציאל האסטרטגי של מטה דוברי הרוסית הוא עצום".

 

בתוך המטה פועלים באופן שוטף 56 מטות עירוניים של המפלגה, והרכזים שלהם הביעו נכונות להתחלת עבודה מיידית. "אני מאמין שקיום בחירות מוקדמות בעיצומה של מגפה הוא פשע אמיתי נגד העם", אומר מקסים בביצקי, סגן ראש עיריית ראשון לציון העומד בראש מטה דוברי הרוסית של הליכוד בעירו, "אבל אם בכל זאת נצטרך ללכת לקלפי, נעשה את כל הדרוש כדי לנצח ולהקים ממשלת ימין יציבה בראשות הליכוד".

 

"העיר בת-ים מוכנה לבחירות הקרובות", אומרת אנסטסיה סער חברת מועצת העיר וראש מטה בת- ים, "בנוסף למטה הכללי הפועל מזה עשרות שנים, הוקם אצלנו מטה דוברי רוסית בזכות תמיכתה והנהגתה של חברת הכנסת טלי פלוסקוב. טלי נמצאת איתנו בקשר מתמיד ובזכות עבודתה בשטח וברשתות החברתיות, למדו דוברי רוסית רבים על זכויותיהם והבינו איך למצות אותן. האזרחים מציינים ובצדק שטלי ראויה להערכה על הטיפול והעבודה היומיומית שלה למען הציבור הזה ועל תחזוקת הקשר איתו בשפה שלו. צוות המטה ממשיך בפעילותו גם בתקופת המגפה ואנחנו מוכנים לספק את התמיכה והגיבוי ולעשות כל מאמץ למען ניצחון הליכוד".

 

"אני גאה להיות חלק ממטה הליכוד דוברי הרוסית", אומרת אלה ויינר, חברת מועצת העיר וראש מטה אריאל, "אני מעריכה את טלי פלוסקוב, שאספה סביבה אנשים איכותיים ופטריוטים אמיתיים שבזכותם זכיתי להכיר ולרכוש חברים רבים בערים שונות. גם לאחר סיום העבודה שלנו בבחירות הקודמות, לא ויתרנו על הפעילות והמשכנו לתאם מפגשים ולתמוך זה בזה. ברור לי שהבחירות הקרובות הן בלתי נמנעות ולכן הצוות המאוחד שלנו מוכן לצאת לקרב במהירות וביעילות".

ואכן, לראשונה מזה שנים רבות ניכר שיש בליכוד קבוצה פעילה ויעילה של ישראלים דוברי רוסית שאינם אדישים למתרחש בישראל ומבקשים לסייע לקהילה שלהם ובד בבד לציבור הכללי. פעילי הליכוד בערים שונות בישראל מקבלים פניות ובקשות לעזרה מאנשים שאינם דוברי רוסית וזה בזכות המוניטין שיצא לחה"כ פלוסקוב כמי שמסייעת לפתור בעיות, לתקן עוולות ולחולל שינויים.

 

"לפני שנה וחצי הצטרפתי לליכוד כדי להילחם למען האזרחים דוברי הרוסית ולא התחרטתי על זה", אומר גרש פישמן, חבר מועצת העיר וראש מטה נתניה, "המטה שלנו מקיים פגישות עם תושבי העיר, אנחנו עוזרים לאנשים מבוגרים להתמודד עם המשבר וכמובן שעושים כמיטב יכולתנו ליידע את הציבור שלנו בהישגי מפלגת הליכוד לטובתו ולמענו".

 

חה"כ טלי פלוסקוב מסכמת: "ההצבעה הנוכחית על הצעת החוק לפיזור הכנסת לא הפתיעה את המטה שלנו ואנחנו ערוכים לבחירות. יחד עם זאת אני רוצה להאמין שהצעת החוק לא תעבור בקריאה שנייה ושלישית, בגלל שמשבר הקורונה המתמשך הוא לא תקופה שבה ראוי להשליך מיליארדי שקלים לפח, אלא דווקא זמן לתפקוד תקין של ממשלה אפקטיבית שמסוגלת לתת מענה ולא ממשלה עם סמכויות מצומצמות של לפני בחירות. אם יאושר פיזור הכנסת וישראל תיקלע שוב למערכת בחירות מוקדמת, מטה דוברי הרוסית בראשותי ייכנס להילוך גבוה וייקח חלק משמעותי בקמפיין הבחירות של הליכוד, וזאת כדי להעניק לתנועה שלנו הכרעה ברורה, ניצחון חד משמעי ויכולת להנהיג את המדינה ללא עוררין".

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

נאיל זועבי לליכודניק: מישהו יודע שנתניהו ביקר בבית הספר שלי ב-1.9 לפני 5 שנים?

דניאל נחמיה

ארץ ישראל במשנת הרמב"ם: דיון בלאומיות

דר' גבריאלה ברזין

ארבעת הצעדים שהימין צריך לעשות כדי לנצח את הבחירות

עזריאל צפר

המריונטות של ארנון גלעדי

אריק זיו ויזר

המדריך למצביע בפריימריז

מערכת ליכודניק

היצירתיות של ח"כ קיש

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן