22.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
תקשורת

שר התקשורת משה כחלון אישר את מכירת מירס

השר כחלון: “העברת השליטה בחברת מירס הינה מהלך חשוב המגביר את פוטנציאל התחרות בשוק הסלולארי לטובת ציבור הצרכנים בישראל”

 

שר התקשורת משה כחלון אישר היום את העברת אמצעי השליטה בחברת “מירס תקשורת בע”מ” לידי חברת “Altice Securities S.A.R.L בע”מ”

 

השבוע אישר שר התקשורת משה כחלון את עסקת העברת אמצעי השליטה בחברת מירס, לאחר שבחודשים האחרונים בחן משרד התקשורת את בקשתה של החברה להעברת השליטה מידי חברת “מוטורולה” לידי חברת “אלטיס”. 
שר התקשורת משה כחלון רואה חשיבות מרבית בהגברת התחרות בכל תחומי התקשורת ובכללם בשוק הסלולר. השר כחלון ברך את  מר פטריק דרהי, בעל השליטה החדש במירס, על השלמת העסקה וציין כי “מר דרהי הנו משקיע אסטרטגי, המעוניין להשתלב בשוק התקשורת הישראלי, לענפיו השונים, ובכך עשוי לתרום לקידום התחרות בשוק זה”. כ”כ השר כחלון ביקש להודות לעובדי משרדו על העבודה המאומצת שהשקיעו בנושא. 
מנכ”ל משרד התקשורת, עדן בר טל, הוסיף כי “בכל עסקה שהמשרד יאשר,  יילקחו בחשבון תפיסת השר והמשרד בדבר קידום התחרות, הרחבת מספר השחקנים בענף והשלכותיה על הצרכן הישראלי ועל החברות הפועלות בשוק התקשורת



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

נתניהו מתחיל למכור אותנו….

אולמרט מול לפיד – כי אין מקום לשניהם

אריק זיו ויזר

ועדת לבדיקת תעריפי שיחה בבזק

אריק זיו ויזר

מורשת יהודית IN

ראשי המתנחלים: לא עת לחגוג, נבנה בלי להתריס

אריק זיו ויזר

“לפיד הוליך שולל את הציבור”

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן