27.1 C
תל אביב
16 באפריל 2024
ליכודניק
תקשורת

נתניהו מתחיל למכור אותנו….

שלום,

 

למי שעד עכשיו לא מבין למה ביבי עשה את הקפאת הבניה ביו”ש (“לא כולל ירושלים”), שלא מבין עד עכשיו למה דווקא עשרה חודשי הקפאה, ומה יקרה אחר כך, ולמה פקחי ההקפאה קיבלו חוזה לשנתיים, ולמה חטפנו כאלו צעקות מארה”ב על אישור הבניה בשכונת “רמת שלמה” בירושלים (שצמודה לכביש מס’ 1), ולמי שחשב שמשה פייגלין סתם דיבר שטויות כשאמר בשבוע שעבר ש”ביבי מחלק את ירושלים”, ושחשב שההצבעה במרכז הליכוד בשבוע שעבר היתה סתם ויכוח פרוצדוראלי פנים-ליכודי על תאריכים, ולא מבין למה ביבי יצא על ענין כזה ל”מלחמת עולם” (הוא וכל שרי הליכוד עזבו את משרדיהם למספר ימים ו”חרשו” את סניפי הליכוד בכל הארץ) כדי לנצח בהצבעה הזו בכל מחיר, הנה מה שכותב היום עיתונאי השמאל רמי יצהר, עכשיו, אחרי שההצבעה נגמרה ועיתונאי השמאל יכולים לפתוח את הפה בלי לקלקל לביבי את התוכנית :


[ציטוט מ  http://news-israel.net/Article.asp?code=20722]

 

לקראת חידוש המו”מ המדיני:  נתניהו ממדר את ממשלתו והתקשורת שמא יוודעו פרטים על ויתורים אפשריים

 

מאת רמי יצהר, שני, 3 במאי 2010, 10:24

           

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, מוסר היום לנשיא מצרים, חוסני מובארק, בארבע עיניים פרטים על העמדות שהוא צפוי להציג בשיחות העקיפות בין ישראל לפלשתינים שמתחילות השבוע.

שני המנהיגים נועדים בשארם א-שייח כשלביבי נילווה השר פואד בן אליעזר, החביב על המצרים.

התקשורת המצרית אומרת שמובארק תובע מנתניהו לחדול ממשחקים שתכליתם לדחוק או לדחות את הדיונים באשר למהות הסכסוך, כמו למשל עניין ירושלים. דרישה דומה מוצגת על ידי האמריקנים והפלשתינים.

 

בינתיים מינה בנימין נתניהו צוות מצומצם ביותר לניהול המו”מ באמצעות האמריקנים.

כדי למנוע בכל מחיר הדלפות, שעלולות לעורר מהומות אצל החוטובלים ההזויים, התחייב הצוות המצומק למדר את הסביבה הקרובה והרחוקה.

לא יימסרו פרטים ויתרה מכך, נתניהו ביקש להצניע ככל האפשר את תחילת המו”מ ואם אפשר את מהלכו.

נתניהו דרש גם מן האמריקנים והפלשתינים להימנע מפרסום פרטים כלשהם על המשא ומתן, זאת על מנת למנוע מהומות פוליטיות בישראל בטרם עת.

נתניהו אומר כי רק לאחר שיושגו הסכמות של ממש יובאו הדברים לידיעת הציבור ואפשר שאף יתקיים משאל עם לאישור הסכם היסטורי עם העם הפלשתיני.

 

רמי יצהר

 

[סוף ציטוט]

 

זהו, אויבינו, ו”ידידינו” דורשים את ירושלים ועכשיו, נתניהו הסכים לדון בכך, ורק מבקש מהם לא לומר מילה כדי שעם ישראל לא יעצור אותו כל עוד ניתן.

 

זה בדיוק כמו עם הגבר שמתעקש להיכנס לבית זונות, ומתעקש להיכנס לשם לבדו, בטענה שיש לו קוים אדומים….      ועוד ביבי..

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הפגישה הסודית בין שר האוצר לפיד למיליארדר אדלסון

אולמרט מול לפיד – כי אין מקום לשניהם

אריק זיו ויזר

אולמרט מול לפיד – כי אין מקום לשניהם

אריק זיו ויזר

הרפורמה הצרכנית של שר התקשורת משה כחלון

אולמרט מול לפיד – כי אין מקום לשניהם

אריק זיו ויזר

הפגישה הסודית בין שר האוצר לפיד למיליארדר אדלסון

דילוג לתוכן