24.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
ממשלה

שר האוצר ביקר במפעל “פיניציה אמריקה ישראל” שבגליל

שר האוצר ד”ר יובל שטייניץ ביקר ביום חמישי האחרון, ה-24.12.2009 במפעל הזכוכית “פניציה אמריקה ישראל” באזור התעשייה ציפורית שבגליל, יחד עם ח”כ ציון פיניאן. שר האוצר ברך את מר עודד טירה, נשיא “פניציה אמריקה ישראל” על החלטתו להרחיב את פעילות המפעל ולקלוט עובדים נוספים, והביע את הערכתו לתוכניות המפעל ביצירת מקומות עבודה חדשים בפריפריה תוך שילוב טכנולוגיות מהמתקדמות בעולם.

עודד טירה, ציין כי המפעל קלט בשנה האחרונה 80 עובדים חדשים, בנוסף ל-280 שעבדו במפעל לפני כשנה. למעלה ממחצית העובדים החדשים הם מהמגזר הלא יהודי. עוד אמר כי בשנת 2010 תבנה פניציה מפעל חדש. לאחר השלמת המפעל החדש יועסקו במפעל 440 עובדים, (כלומר, תוספת של 80 עובדים נוספים), כאשר שליש מהם – כ-150 יהיו מהמגזר הלא יהודי. לדבריו, היקף המכירות של פניציה בתחום הזכוכית הטרמו-סולרית יגיע לכחצי מיליארד ₪ בשנת 2011.

ח”כ ציון פיניאן ברך את שר האוצר על פועלו לקידום הפריפריה וצפון הארץ ואמר כי “המפעל ייסע בפתרון מצוקת האבטלה בצפון תוך יצירת מקום עבודה חדשים לעשרות עובדים נוספים.”



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

יולי בחזית ההסברה

אריק זיו ויזר

סער : “ירושלים לא תחולק לעולם”

אריק זיו ויזר

לא שפר גורלו

אריק זיו ויזר

השר ארדן : “ראש הממשלה קיבל החלטה אמיצה בנושא משק החשמל”

אריק זיו ויזר

כנסת של פחדנים

אריק זיו ויזר

גאווה ישראלית : 3 אוניברסיטאות ישראליות בין המאה הטובות בעולם

אלי חזן
דילוג לתוכן