25.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
צעירים

שבוע מודעות פוליטית באוניברסיטת תל-אביב -המטרה: הקמת תא “הליכוד” במעוז השמאל /מאת :עומרי אקוניס

בשבוע האחרון נערך באוניברסיטת תל-אביב שבוע מודעות פוליטית ביוזמתה של אגודת הסטודנטים של האוניברסיטה.
המטרה העיקרית היתה לעורר את השטח ולעודד סטודנטים להשתתף ולקחת חלק פעיל בהתארגנויות סטודנטיאליות במטרה להזרים דם חדש למערכת הפוליטית.

במהלך שלושת ימי הפעילות פעלנו גם אנחנו,הסטודנטים באגף המתחדש, במטרה למשוך אלינו קהל של רב של סטודנטים תומכי ליכוד אשר יעזרו בהחזרת כוחם של הסטודנטים ובהזרמת רעיונות חדשים ומגוונים לפעילות סטודנטיאלית בתחומי הפוליטיקה,פעילות חברתית וגיבוש הקהל הצעיר תחת מעטפת של אידיאולוגיה ברוח התנועה. 

ידוע לנו כי קמפוס תל-אביב מהווה את מעוז השמאל ולכן רף המצטרפים שהצבנו עמד על מספר לא גדול במיוחד, בשל העובדה שהאדישות הכללית הרווחת בקרב ציבור הסטודנטים ועצם היותה של האוניברסיטה המעוז היחיד המובהק שעוד נשאר לשמאל.
למרות זאת לא אמרנו נואש ופעלנו במרץ רב בכדי למשוך אלינו מספר רב ככל האפשר של תומכים בעזרת דפי מצע הליכוד, דוכן הצטרפות,שלטים ודגלים, ושיחות עם סטודנטים על פעילותינו במהלך השנה האחרונה ושאיפותינו לעתיד הקרוב והרחוק יותר.
יש לציין כי מספר המצטרפים עמד על עשרות (חובה לציין שהוא היה גבוה מהמצופה) ובעזרת החברים החדשים יש לנו את היכולת להקים תא של המפלגה בקמפוס תל-אביב במטרה לבסס את כוחם של הסטודנטים והצעירים תומכי המפלגה,כאלו שרוצים לתרום, להמשיך בפעילות למען סטודנטים ולחזק את כוחה של “הליכוד” כמפלגה הגדולה בישראל . ברצוננו לשתף את החברים החדשים שגייסנו בפעילות המתבצעת במהלך השנה ובכך להוכיח לכולם שציבור הסטודנטים משקף את רצון העם, ליכוד אחד גדול מול כל השמאל. משפט זה רלוונטי במיוחד לאור העובדות הברורות שציבור הסטודנטים באוניברסיטת תל-אביב נוטה שמאלה, ורק כאשר נתאגד יחדיו נוכל לשנות את המאזן ולהוכיח לכולם שדור העתיד של המדינה מבין עניין וחוזר הביתה-לליכוד.

צעירים וסטודנטים נוספים אשר מעוניינים להצטרף לפעילות מוזמנים ליצור קשר דרך האתר במטרה להגדיל את כוחנו ולפעול למען עתיד טוב יותר למדינת ישראל.
מאת :עומרי אקוניס,פעיל באגף הסטודנטים ומייסד תא “הליכוד” במרכז הבינתחומי הרצליה



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מה שיועץ יכול להוביל – גרסת שלומי וריאט

אריק זיו ויזר

היסטוריה אירופית עם צעירי ליכוד במכון ז’בוטינסקי

אריק זיו ויזר

ניצחון מוחץ לרשימה המרכזית בבחירות למוסדות “המייסדים”

אלי חזן

מתן יו”ר האגודה בבר אילן

אלי חזן

מיכאל לובוביקוב ואריאל בולשטיין עשו חיל בכנס צעירי אירופה

צעירי הליכוד פ”ת מתגייסים למען תא לביא בחיפה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן