24.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
רשויות מקומיות

רמת גן : אבי דואן הצטרף אל כרמל שאמה

ח”כ לשעבר אבי דואן הסיר את מועמדותו לראשות העיר רמת גן והביע תמיכה פומבית בכרמל שאמה הכהן

 

במהלך מסיבת ההפתעה שנערכה השבוע לרגל יום הולדתו של כרמל שאמה בהגיעו לגיל 40 שנערכה במטה הבחירות של שאמה הכהן ברח’ הרואה ברמת גן בנוכחות של כ-500 איש. הודיע ח”כ לשעבר אבי דואן על מתנתו האישית לשאמה הכהן וכי הוא מסיר את מועמדתו מהמרוץ לראשות העיר רמת גן ונרתם לסייע לשאמה הכהן.

אבי דואן:”בעקבות סקרים שביצעתי גילתי שכרמל שאמה מוביל ביתרון משמעותי ומכיוון שבכוונתי להשפיע בעיר החלטתי לסייע למועמד המוביל . כשהייתי בכנסת הכרתי והערכתי את פעילותו של שאמה הכהן כיו”ר ועדת הכלכלה ואין לי ספק שמרצו, כישוריו ויושרתו הציבורית יתרמו לעיר רמת גן ולתושביה. ישנם מועמדים בעיר שעוסקים בפוליטיקה של הכפשות והמצאות ואני מצר על כך. ברור לתושבי העיר רמת גן שישנו מועמד מוביל מוכשר שיצעיד את העיר קדימה ויחולל את השינוי בכל הפרמטרים”

אבי דואן שימש עד לא מכבר כח”כ בכנסת ה-18 והיינו עובד סוציאלי בהכשרתו. גדל ברמת עמידר, בוגר לימודי תואר שני בעבודה סוציאלית ומינהל קהילתי מאוניברסיטת בר-אילן

כרמל שאמה הכהן:”החלטתו של חכ”ל אבי דואן מבורכת ומתעלה מעל האגו והפנטזיה, ראוי שששאר המועמדים שאינם מתרוממים יסירו מועמדות ולא יגררו את העיר ותושביה לסיבוב שני מיותר יקר וסחטני. ברוך הבא אבי!”

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

דוקורסקי קיים השבוע את חוג הבית ה- 100 בקמפיין הבחירות הנוכחי

אריק זיו ויזר

ניר ברקת אכזבה ציונית

אריק זיו ויזר

לוד מאיצה : מרציאנו מתארגן לבחירות המוניציפליות

אלי חזן

צעירה ויצירתית- לוד מושכת אוכלוסייה

אלי חזן

ירושלים תאהב את טוב-טוב underground02

אריק זיו ויזר

אורן כהן – המשנה לראש העיר כפר סבא

אלי חזן
דילוג לתוכן