21.1 C
תל אביב
24 באפריל 2024
ליכודניק
רשויות מקומיות

ירושלים תאהב את טוב-טוב underground02

הפוסט הזה מופנה לכל הירושלמים החילונים שהיו מספיק מפגרים כדי להצביע בבחירות הקודמות לאורי לופוליאנסקי, AKA טיטוס השלישי (השני היה אולמרט).
התפרסם ב- underground 02
אז יש סיכוי לא רע, אני מאמין, שחלק מהמפגרים שבינכם שהלכו והצביעו ללופוליאנסקי בגלל הסיסמה הלקקנית “לירושלמים יש ראש טוב” (זוכרים? מקמפיין הבחירות של לופו), עלולים גם ליפול ומלכודת ולהצביע לפורוש.

איזו מלכודת?

ובכן, תראו. בבחירות הקודמות, אנשי השיווק של לופוליאנסקי השכילו להסתיר את פרצופו המלוקק (והחיוך המגעיל והדשן שנסוך עליו תמידית) של לופו – כדי לעמעם ולטשטש את חזותו החרדית. בינינו, היו לא מעט חילונים שלא ידעו בכלל מי זה לופוליאנסקי, הם לא ידעו שהוא חרדי, וכל מה שידעו היה בעצם שיש להם ראש טוב (וזה החמיא להם).

הפעם, אנשי השיווק הממולחים (בערך) של פורוש יודעים שכבר לא ניתן להסתיר את חזותו החרדית של פורוש (כי, מה לעשות, אין הרבה סקס-אפיל בחזות החרדית).

אז מה עושים במטה הבחירות של מאיר פורוש? הופכים אותו לדמות מצויירת חביבה ומתוקה. קריקטורה עליזה קטנה, שנראית כמו ממתק.
חברים, בפעם האחרונה שבדקתי, מאיר פורוש ממש לא נראה כמו ממתק.

אנשי השיווק של מטה פורוש בנו את הכרזה הממתקית (Web 2.0, מישהו?) “ירושלים תאהב את פורוש (מניסיון”).

מניסיון של מי? של יהדות התורה? לא תודה, תדחפו את הניסיון שלכם עמוק לתוך התחת הרקוב שלכם.

הסלוגן הזה, כמובן, מתנוסס בצמוד לדמות ה-Cartoon של פורוש המתוק, שדומה דמיון מחשיד במיוחד לטוב-טוב הגמד.
תקשיבו, פורוש לא מתוק ולא נעליים.

דרך-אגב, אני לא יודע מה אתכם, אבל “ירושלים תאהב את פורוש” ממש מצלצל לי מוכר כמו “לירושלמים יש ראש טוב – אורי לופוליאנסקי”. אותו זבל.

הקמפיין הזה מכוון לקטוף את הירושלמים החילונים הטמבלים, אלה שהצביעו ללופוליאנסקי, אלה שבכלל לא מחוברים למה שקורה סביבם. אני מאמין שהם מכוונים לאבא ואמא שלכם, או לסבא וסבתא שלכם (סתם כי אין להם כוח להתעניין במה שקורה סביבם). לשכנה שלא פותחת חדשות כי היא מפחדת שחוצנים ינסו להשתיל לה זכרונות בראש. לאדם החצי-מפגר הזה שעושה קולות מוזרים בסופרמרקט כי הוא נולד עם כרומוזום מיותר. לילדים הערסים שרק עכשיו עלו לכיתה י”א בפעם השלישית (אה, לא – אלו יצביעו לגאידמק, סליחה).
אני נורא משתדל להזהר כאן כי אני לא רוצה תביעות על הראש שלי, ולכן לא אגזים ולא אקרא לפורוש במילים מגעילות (אבל הרבה מהן כן חולפות לי בראש).

מה שכן, בכתבה בעיתון שאת שמו הס מלהזכיר (לא מפאת כבוד, חלילה, אלא כי שמו מעלה בי קבס ובחילה אלימה), צוטט עיתונאי חרדי בשם יוסי אליטוב אומר “פרוש הוא לא חרדי מחמד. הוא יחזיק את המושכות בידיו, ימסור את בתי הספר החילוניים הריקים לחרדים. יש לו מוטיווציה לכבוש את העיר לא רק על הנייר“.

בקיצור, הנה לכם מאיר פורוש. לא טוב-טוב הגמד ואפילו לא דן-דין השופט (אפילו שהם נורא דומים), אלא סכנה לשלום העיר.

אני רק מבקש דבר קטן: תדאגו לאנשים הטיפשים. תסבירו להם למה פורוש זה רע לירושלים ולהם. תסבירו להם למה כל-כך חשוב שילכו להצביע.
זה הכל, תודה לכולכם. תזכו למצוות והרבה בנים זכרים.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הקמחא דפסחא הגדולה של רעננה

אריק זיו ויזר

הבן האובד שב לליכוד

אלי חזן

לימור לבנת בסיור עם יעקב חרש

אריק זיו ויזר

כוננות מר”ן ברעננה

אלי חזן

אחריות הדדית מבית היוצר של אילן כהן ברעננה

אריק זיו ויזר

ברעננה שוקדים על זכרו של גנדי

אלי חזן
דילוג לתוכן