20.1 C
תל אביב
27 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

קדימה בשלטון תמסור את הכותל לפלסטינים!

בואו ליראות כיצד אבו מאזן יצא להגנת הכותל המערבי בניגוד גמור לאולמרט!

 בחודש שעבר חשף ראש הממשלה ויו”ר קדימה לשעבר אהוד אולמרט את תוכניתו המדינית אותה  פרס בפני יו”ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן בראיון שנתן לערוץ 2 ,כחלק מקידום מכירות של סיפרו העתיד לצאת לאור.

גילויי הלב שיצאו מפיו ונאמרו בחופשיות מחדדים לנו כל פעם מחדש את הסכנה הטמונה בהחזקת ההגה של העם על ידי מנהיגי קדימה.

הרבה נאמר שם,אך מה שמעורר דאגה יותר מכל  ואמור להדיר שינה מכל יהודי מדבריו של אולמרט שנאמרו באותו  נשימה ,זה שהוא הסכים לוותר על ריבונות ישראלית בכותל המערבי.

רק לידיעתכם למי שלא זוכר ,העיתון הלונדוני “אל-חיאת” דיווח כי  לפני כחצי שנה (דהיינו שנה וחצי לאחר תום השיחות עם אולמרט ) יו”ר הרשות הפלסטינית העביר הצעה לנתניהו לפיה ישראל תיסוג ממזרח ירושלים, למעט הרובע היהודי והכותל המערבי.

אם כך מסתמן  שאבו מאזן על אף עברו העשיר בתכנון פיגועים ובהכחשת השואה  ,בכל זאת  חש על פניו רגש ומצפון כלפי המקומות הקדושים ביותר ליהדות , בניגוד גמור למר אולמרט שהסכים לנוכחות בינלאומית.

מישהו יכול לשער לעצמו איך יגיב העולם המוסלמי אם ממשלת ערב הסעודית  תחליט לוותר על ריבונות ערבית במקומות הקדושים במכה או בעיר מדינה  ??? עדיף אפילו לא לחשוב…

כי אצלם שמירה על קודש הקודשים היא ערך עליון בניגוד גמור למנהיגים שלנו שידם קלה על ההדק ללא שום נקיפות  מצפון.

בהיותי נער  אולמרט היה אצלי מושא להערכה והערצה יתירה ,לא אשכח איך אדם זה הביע  בזמנו עמדה תקיפה לפתיחת מנהרות הכותל ,והיה אחד הדוחפים העיקריים לבניית שכונת הר חומה , אדם זה איבד בשלהי ימיו הפוליטים  את שפיותו ונדבק בוירוס השנאה העצמית של השמאל הקיצוני.

אנו חייבים לגמול תודה למי שהציל אותנו ולא נתן לכל התרחישים האיומים הללו להתממש ,זה לא אחר מאשר אבו מאזן ,יקיר עם ישראל במקרה דנן ,תודה רבה לך מר אבו מאזן ,למרות שנתנו לך הכל על מגש של כסף השבת :” לא,תודה! ,,

אם היית מסכים ,היינו צריכים כל פעם להיכנס לכותל להתפלל עם דרכון ובאישור ( אם בכלל ) של שוטר סעודי או ירדני ,מה לעשות שלא כולם סבורים כמוך שישראל צריכה להחזיק בכותל….

 

שיהיה לכולנו שבוע טוב ומבורך עם המון בשורות טובות

 

ליאור בן עזרא



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ליכודניק בדק: בראשי סתם התנכלה לדדוש

אריק זיו

ה x של דגן

אריק זיו ויזר

ביידן והרגל השמאלית

מנדי ספדי

הטור של שיף : מהעוולות של כחלון ועד לשמיר ולאדלשטיין

אמיתי שיף

שלום פנימי וחיצוני

הדר בתגר – קפיטליזם נאות. מבוסס על חמשת הממים + 7.

אלי חזן
דילוג לתוכן