20.1 C
תל אביב
27 באפריל 2024
ליכודניק
צעירים

צעירי הליכוד בצפון השיקו את פעילותם

צעירי הליכוד בצפון עובדים בהתאמה מלאה תחת אגף הצעירים במצודת זאב

 

ביום רביעי ה – 13 ליוני 2011, במעמדם של חברי הכנסת אופיר אקוניס וציון פיניאן וסגן ראש העיר קרית אתא עו”ד מימון טולדנו ומר דני סלע מנהריה, הושקה הפעילות של צעירי הליכוד בצפון.
במפגש נכחו כ – 70 חברי תנועת הליכוד, רובם הגדול צעירים וביניהם מייסדי פורום הצפון של צעירי הליכוד ונציגים מהמרכז.
מייסדי הפורום הם צעירים מכל אזור הצפון וביניהם פליקס קוריטני, צח נחמני, איתי רק, שי בן דויד, יואב בן עמי, עומר טיאצאו, יניב בן שושן, עידו כרמל, מני אורון, רועי שחם, איתמר סונינו, גל הדרי וחברים נוספים.
בדיון העלו הנוכחים בפני המכובדים את הקשיים העומדים בפני צעירים בצפון ובפריפריה, בפרט נושאים הנוגעים לתעסוקה, דיור ופיתוח תשתיות.
בסיום המפגש התחייבו נציגי הפורום הצפוני להמשיך בעשייה על מנת לקדם ולחזק את מפלגת הליכוד בצפון. הפעילות נעשית בשיתוף וכחלק מפעילות צעירי הליכוד הארצית, מתוך מגמה לחזק את תנועת הליכוד בכלל ואת צעירי הליכוד בפרט.

 

ביום רביעי ה-27.7 בקריית אתא יתקיים אירוע נוסף של צעירי הליכוד בצפון בו יתארחו שר התחבורה מר ישראל כץ וסגנית השר לענייני צעירים הגברת גילה גמליאל.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

דניאל גלילי נגד חנין זועבי. Take 1

אלי חזן

עשרות חברי קבוצת תגר מחו כנגד אפליית דתיים לאומיים וחילונים בבית שמש

אלי חזן

לוז צעירי הליכוד השבוע בתאים הפוליטיים

אריק זיו ויזר

קואליציה מנצחת, אחדות רחבה והמומנטום של אקוניס נמשך

אלי חזן

ליכוד1 מתכוונים להתמודד על הנהגת צעירי הליכוד

אריק זיו ויזר

מנחם בגין, אומנות הנאום והרטוריקה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן