25.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
סקירת אתרי אקטואליה

צה”ל חזק בארצות הברית

20 מיליון דולר גויסו בערב ההצדעה השנתי לחיילי צה”ל של ארגון ידידי צה”ל בארה”ב (FIDF)

 

 

אמש, התקיים במלון הוולדורף אסטוריה בניו יורק ערב ההצדעה השנתי לחיילי צה”ל של ארגון ידידי צה”ל בארצות הברית (FIDF). באירוע השתתפו כ-1,400 אורחים מרחבי ארצות הברית, פנמה וישראל, ביניהם אנשי עסקים מהמשפיעים בכלכלת ארה”ב ואורחים מישראל, שכללו נציגים בכירים מצמרת צה”ל. באירוע לקחו חלק מעל ל-30 חיילים ומפקדים ממגוון יחידות צה”ל וכן תזמורת צה”ל. האירוע השנה היה בסימן יכולות ופעילותו המיוחדת של חיל האוויר הישראלי. כאות הוקרה והערכה על התרומה של ארגון ידידי צה”ל בארה”ב, והשינוי המשמעותי שהוא מאפשר בחייהם של עשרות אלפי חיילי צה”ל ובני משפחותיהם, הגיע לכבד את התורמים הרמטכ”ל, רב אלוף בני גנץ, אשר ברך את התורמים והודה להם בשמם של חיילי צה”ל ומפקדיו על תרומתם ארוכת השנים לצה”ל ולחברה הישראלית. עוד נכחו באירוע האלוף (מיל.) יצחק (ג’רי) גרשון, מנכ”ל ארגון ידידי צה”ל בארה”ב ובפנמה, נילי פאליק, יו”ר ארגון ידידי צה”ל בארה”ב ובפנמה, ארתור סטארק, יו”ר האירוע ויו”ר הארגון בדימוס, וכמו כן גבי אשכנזי, יואב גלנט, ד”ר רות וסטהיימר, ואורחים נוספים.

 

“אני מלא הערכה לארגון ולחברים בו, על המחויבות שלכם, על הערכים שלכם, ועל זה שאתם בוחרים לעמוד לצידנו בכל זמן ולפתוח את הלב לחיילי צה”ל”, אמר הרמטכ”ל, רב אלוף בני גנץ. כמו כן, הדגיש הרמטכ”ל את שיתוף הפעולה המצוין עם ארצות הברית וציין שלאחרונה נפגש עם יו”ר הכוחות המשולבים האמריקאיים, הגנרל מרטין דמפסי. “מפגישות אלו עולה המחויבות של ארה”ב לישראל”. הרמטכ”ל התייחס בנאומו בפני חברי הארגון לתמונת המצב המורכבת במזרח התיכון והודה להם על תמיכתם בצה”ל בזמנים מאתגרים אלו. “ארגוני הטרור לא נחים לרגע וממשיכים לעשות מאמצים גדולים להבריח נשק לרצועת עזה”, והוסיף כי ראינו זאת לאחרונה בתפיסת האנייה. במהלך הערב שוחחו מפקד חיל האוויר, האלוף אמיר אשל, ושני טייסי קרב נוספים, בשידור לוויני חי עם האורחים באולם והודו לתומכים על תרומתם הנדיבה.

 

ערב ההצדעה השנתי בניו יורק הוא אירוע גיוס התרומות המרכזי והגדול ביותר של ארגון ידידי צה”ל בארה”ב. השנה, נתרמו למען רווחת חיילי צה”ל כ 20 מיליון דולר במהלך האירוע. בין התרומות נרשמו תרומות שיא מאיש העסקים בני שבתאי שתרם מיליון דולר, קרן ג’נסיס שתרמה גם היא מיליון דולר, יו”ר הארגון, נילי פאליק, ומשפחתה שנתנו 2 מיליון דולר למען החיילים, והמנהיגות הצעירה של הארגון שתרמה 1.5 מיליון דולר. הקהל באולם עמד והריע למנכ”ל הארגון, האלוף (מיל.) יצחק (ג’רי) גרשון, על חמש שנים נפלאות שבהן הוביל את הארגון להישגים יוצאי דופן. האלוף גרשון עמד נרגש ביחד עם רעייתו וילדיו והודה לתומכי הארגון.

 

ארגון ידידי צה”ל בארצות הברית (FIDF) הוא ארגון ללא מטרת רווח הפועל בארצות הברית מזה 33 שנה, והוקם על ידי ניצולי שואה שהיגרו לאמריקה. מטרת הארגון היא דאגה לרווחת החיילים והחיילות שמשרתים בצה”ל, למשפחותיהם ולמשפחות השכול. לארגון 15 סניפים ברחבי ארצות הברית ופנמה, ומגייס מידי שנה כ-85 מיליון דולר לרווחת חיילי צה”ל .הארגון פועל במספר תחומים מרכזיים אשר תומכים בחיילי צה”ל ותורמים לעיצוב דמותה של החברה הישראלית: פעילות חינוך ותרבות לחיילים, תוכנית המלגות IMPACT, סיוע כלכלי לחיילים ממשפחות מעוטות יכולת, סיוע ותמיכה למשפחות השכולות, דאגה לרווחת חיילים בודדים, מימון שבועות נופש מבצעי ליחידות לוחמות, שיפוץ והקמת מבני רווחה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

עדותה של ז’וטה הרטמן מלוחמות אצ”י במרד גטו וארשה

אלי חזן

סלים שופי הקצין הדרוזי מסיירת מטכ”ל

אלי חזן

צל”ש מאהב”ה לח”כ חיים כץ

אלי חזן

“לפתוח בחקירה נגד דיסקין ודגן”

אלי חזן

נתניהו ופרץ מתעמתות ולא בכנסת

אלי חזן

מה מפריע לרזי בגלי צה”ל.

אלי חזן
דילוג לתוכן