24.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
צעירים

פייגלין: “הפתרון לבעיות החוץ של ישראל – ראש ממשלה עם כיפה”

“עם ישראל מוכן לראש ממשלה עם כיפה”, כך אמר אמש(א’) חבר הכנסת משה פייגלין(הליכוד) במפגש שארגן תא לביא גלעד באוניברסיטת בר אילן, אשר התארחו בפאב “תרל”ח” בפ”ת. במהלך השיחה, פרס פייגלין את משנתו הפוליטית, המדינית והחברתית בפני הקהל הרחב. “השאלה היא האם העולם מוכן”.

צילום : רחל יגר

פייגלין סיפר על פגישה שהייתה לו עם המועמדת הרפובליקנית לנשיאות, מישל בקמן.”אמרתי לה שאהיה ראש ממשלה ומקווה שהיא תהיה נשיאה, ושיהיה קשה יותר להציל את המדינה שלה מאשר להציל את המדינה שלי”, אמר פייגלין, “היא הסכימה”.

לדבריו, כשהעלה פייגלין את נושא הר הבית, בקמן נדהמה. “היא אמרה שמעולם לא ראתה מנהיג ישראלי שמדבר כך”. לטענתו, “באנושות כולה יש לא מעט אנטישמיות, אבל יש גם צד חיובי שמת שתצא בשורה כזו מציון. להפך – כשיהיה מנהיג אמוני מדיניות החוץ תיפתר. העולם הבין שיש בשורה, אנחנו צריכים לנצל אותה”.

פייגלין גם התייחס אל חילוקי הדעות שלו עם הבית היהודי. “אני בליכוד כי אני רוצה להיות ראש ממשלה, זה הכול”, אמר כשנשאל מדוע בחר ללכת לליכוד ולא למפלגת הבית היהודי המזוהה עם ציבור חובשי הכיפות. הכיפה, בעיניו אינה מחסום, אלא מקפצה. “ראש ממשלה עם כיפה יכול לפתור מדיניות החוץ”, אמר.

ממארגני האירוע, חברי תא לביא גלעד בבר אילן נמסר: “המפגש אתמול סחף אחריו צעירים רבים, דבר המחזק את העובדה כי ישנה התעוררות של פעילות אשר צעירים לוקחים בה חלק בכל רחבי הארץ. אנו גאים להוביל את הקו הצעיר בליכוד, ומודים לחבר הכנסת פייגלין אשר מבין את חשיבות היחס אל הצעירים בתנועה”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

150 צעירים בכנס פתיחת הקמפיין של קבוצת תגר בבית שמש

אלי חזן

לביאת השקד בגלעד אשר בבר אילן

אריק זיו ויזר

נוער עם סל ערכים

אריק זיו ויזר

עושים ציונות בית”רית בבקעת הירדן

אלי חזן

צעירי הליכוד מתחברים אל הפריפריה

אריק זיו ויזר

ברכות למשה פטל על היבחרו ליו”ר צעירי הליכוד באור יהודה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן