22 C
תל אביב
2 במאי 2024
ליכודניק
בארץ

עובד ממנה שרים

זו תהיה הממשלה הבאה

נתניהו קוסם וזו לא קלישאה.

אין שום הסבר מתמטי או הגיוני למה שהיה כאן.

 

אפשר שלא לחבב אותו (ומודה שאינני נמנה על אוהדיו), אבל אי אפשר להמעיט מיכולותיו לחולל פלאות. הוא אירגן את הבחירות האלה כמו שמארגנים מבצע בסיירות הכי מובחרות בצבא, הכול היה מתוכנן, כלום לא נותר ליד המקרה והתוצאה אינה פחות ממדהימה. ביבי ניצח על מלא וההישג הזה כולו שלו.

 

ומאחר ועם תוצאות אי אפשר להתווכח, נותרה כעת ההחלטה החשובה באמת: איך הופכים את השלל המרהיב הזה לממשלה שתעבוד סוף סוף גם בשבילנו. הפעם אין קונצים או מפלגות טהרניות וצדקניות, זהו הרגע להביא תוצאות והישגים שלא היו כמותם בהיסטוריית השלטון של הליכוד.

 

מבחינה מקצועית ואנושית, זו חלוקת התיקים המתבקשת מצד נתניהו:

 

יואב גלנט חייב להיות שר הביטחון. מול אתגרי החמאס, הג’יהאד, הפעולות הכירורגיות וההתגרויות של חיזבאללה יש רק אדם אחד המסוגל להחזיר את ההרתעה הישראלית ביג טיים, זהו רק גלנט. יהיה זה גם צדק פואטי שיחליף בלשכה החשובה בקומה ה-14 את ברירת המחדל החיוורת, בני גנץ. הציפיות מיואב גלנט אדירות, מדובר אולי בשר הביטחון המרגש והטוב ביותר שהיה כאן מאז קיבל לידיו משה דיין את התפקיד לפני מלחמת ששת הימים. מעבר ליכולותיו המקצועיות המפוארות, גלנט לא ישב בבית בקמפיין: הוא עבר מדלת לדלת, מעצרת לעצרת, שכנע בוחרים וחרש את המדינה לאורכה ולרוחבה בצוותא עם היועצת הנאמנה והמוכשרת שלו נטע זהבי. אם יש מגיע ב-360 מעלות, אז בתוך שבועיים נקבל סוף סוף את שר הביטחון שתמיד רצינו ולביבי סוף סוף אחרי הבוגדנות ההיסטורית מצד שרי ביטחון – יהיה על מי להישען.

 

גם בתיק החוץ אין לי התלבטויות. מירי רגב תמלא מצוין את התפקיד הזה מכל הבחינות והוא גם מגיע לה. האישה הראשונה בליכוד שהוכיחה את יכולותיה בתפקידי חברה ותשתית, צריכה ויכולה לנהל את הדיפלומטיה הישראלית, כפי שעשתה זאת בכישרון רב בצה”ל כצנזורית ראשית. לאורך כל שנת האופוזיציה הדלוחה עבדה קשה, לא נחה וגם לה מגיע בדין הקידום הזה.

 

כבר כשהיה בגיל 29, רצו למנות את אריה דרעי לשר האוצר. וידעו למה. אם נשים בצד את הרדיפה האובססיבית של המערכות אחריו (מה לכל הרוחות רוצים מהחיים שלו כשבכל שני וחמישי מדביקים לו פרשה יותר מגוחכת מהשנייה), הרי שמבחינה מקצועית הוא האיש המתאים ביותר לשבת על הקופה ולהתמודד במוחו המבריק עם פקידי האוצר, בכך גם לפצח את הקוד לתקציבים חשובים שלא מגיעים למקומות הנכונים ולנהל בתבונה את חלוקת האוצר תרתי משמע. יהא זה גם צודק ומאוד מזכיר את מגילת אסתר בפורים הבא עלינו לטובה, שדרעי, כמרדכי היהודי, ייכנס למשרד האוצר ומי שיפנה אותו יהיה ליברמן (אל תגידו ‘המן’…) – האיש שבגללו נכנסנו בכלל לכל הסחרור הזה של מערכות הבחירות.

 

“בצלאל סמוטריץ’ הוא השר הטוב ביותר עמו אי פעם עבדתי”. הציטוט הזה לא שייך לאיש הליכוד או הציונות הדתית, אלא לראש עיר הנמצא עמוק בשמאל מבחינת עמדותיו! ואכן, מדובר באחד מהמוכשרים, ההגונים והמבריקים שבשרי הממשלה שתבוא עלינו לטובה. חזרתו למשרד התחבורה היא שליחות לאומית מחויבת המציאות, כשכל כך הרבה פרויקטים אמורים להיות מושלמים וכששיטות התשלום של מיכאלי מחייבים גם את האיש הפשוט ברחוב לקחת עמו מחשבון כדי לא לקבל קנס, יהיה סמוטריץ’ המוביל של יציאת התחבורה הישראלית מחושך לאור.

 

וכן, תנו לבן גביר את תיק הבט”פ. האהדה הציבורית המדהימה לה זכה מדברת בעד עצמה ולא פועלת בחלל ריק: בדרום, בצפון וגם במקומות מסוימים במרכז, ליהודים כערבים, נמאס מהחידלון, חוסר האונים וחוסר המשילות. אם אתה יכול לעשות את זה בן גביר, לך ותעשה את זה. ואם גם תצליח בע”ה, ראשוני המתנצלים והמשבחים אותך יהיו אלו שהזהירו כה רבות מפניך.

 

גם שותפינו היקרים מיהדות התורה הוכיחו בכל תפקידיהם לאורך כל שנות הקואליציה, רגישות חברתית ואנושית אשר סייעה לשכבות רבות באוכלוסיה. לכל מי שאמר שלממשלות ימין קפיטליסטיות אין רגש סוציאלי, עליו להודות ולהתפלל שאנשים כמו הרב משה גפני נמצאים שם על השלטר ודואגים כי גם החלשים והנדכאים יקבלו ייצוג הולם.

 

וזה גם האבסורד הגדול… מתנגדי ממשלות הימין, כל הפרבילגים שנהנים מכלכלת הימין (שכן אם הייתה כלכלת המערך שולטת, לא היה להם רבע מהרכוש אותו הם מחזיקים כיום), כל האנרכרוניסטים שמבקשים להעניש עשירים (ועל ידי כך לרושש את המדינה) וכמובן סתם שונאי אדם (ונתניהו…) – כל אלה ימשיכו לבכות ולגדף, להשמיץ ולקלל, אבל כשילכו לישון ויקומו בבוקר, יהנו גם הם מממשלה טובה לישראל.

 

בהצלחה נתניהו, בהצלחה לממשלה חדשה!

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

9 באוקטובר : הרצאה על הליכוד ובסוכה אצל יפת צדקה

אריק זיו

הסביבה מאוד חשובה. ביחוד ביו”ש

עינר אביב

יום הולדת שמח ליפת צדקה

עינר אביב

נאווה נפרדת מהכנסת

ליכודניק

פרשת “וירא” : אברהם אבינו הסנגור הראשון

אלי כהן

הליידי של ערד

ליכודניק
דילוג לתוכן