25.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
באנר ראשי בארץ

הליידי של ערד

ג’ולייט לסקר ידועה מאוד בקרב אנשי תנועת הליכוד. העשייה החברתית שלה והאכפתיות שלה מראה שאת הדרך להחזרת ימי הזוהר של העיר חייבת להיעשות דרך אנשים כמותה

ג’ולייט לסקר נושאת עימה סיפור חיים מרתק. היא נולדה במרוקו אך עלתה בגיל 13 לארץ לבדה ולאחר מכן סחפה את משפחתה לכאן. המבט החביב שלה מסתיר קושי שמתגלה לאורך השיחה. “אין ספק שהתקופה הזאת הייתה התקופה הקשה בחיי. מה שהיה יפה זה שהגעתי למקום שהיו בו אנשים מכל הארצות – חוות הנוער הציוני”.

אך כל סיפור העלייה היה סיפור מקרי, יש מי שירצה לומר שזהו הגורל שבו היא קשרה את עצמה לארץ בכלל ולערד בפרט. “הייתי תלמידה מצטיינת ולקראת סוף השנה זייפתי. אחי שהיה סטודנט אמר לי שאם אצליח לעבור בלי מבחן אז הוא ישלח אותי לחופשה בספרד אצל הדוד. הדוד היה מגיע לחופשות בארץ הציע לי להצטרף לישראל. אבי רצה להחזיר אותי אבל המשכתי למרסיי ומשם לבד לארץ. לאחר מכן עלתה המשפחה ואבא הגיעה אחרון חביב”.

ג’ולייט התחתנה בגיל 17 ובגיל 18 כבר הייתה אמא. היא גידלה את הילדים המוצלחים והתמסרה לעבודה כאשר הפכה למנהלת המכירות של פתאל.

ערד

בליכוד היא חברה כבר 40 שנה. “שמעתי את בגין מדבר באחד הנאומים והחלטתי שאיפה שהוא נמצא שם אני רוצה להיות” עיניה בורקות כאשר היא מדברת על כך. “תמיד הייתי ליכוד ולמרות כל המשברים אף פעם לא עזבתי. גם לא ב – 2006. הייתי עם ביבי למרות שכל הסביבה שלי עזבה לקדימה”. באותה העת התראיינה לסקר לירון דקל ואמרה לו : “אנחנו עוד נחזור ובגדול”. אמרה שהפכה לנבואה.

“זה די מצחיק כי בילדותי הייתי בשומר הצעיר כי כל הסביבה שלי הייתה שם אבל בגין זה מה שעשה אותי ליכודניקית”.

נדמה כי ג’ולייט קשורה לליכוד באותה צורה שבה היא קשורה לערד. היא הגיעה לעיר ב – 1974 ומאז לא עוזבת אותה. “אני מאוד אוהבת את ערד וקשורה אליה. לא סתם היו קוראים לה “פנינת הנגב”. כאן זה משפחה. אמנם המערך היטיב עם ערד אך ירידתה החלה עוד בתקופת השמאל”.

את אופטימית?

“אני מאוד מאמינה בעיר. יום יבוא והיא תחזור להיות פנינת הדרום. אני חושבת שרק הליכוד יכול להרים אותה למעלה. תראה, יש לנו מערכת חינוך מצוינת אבל צריך הרבה יותר מזה. בעבר היו בה הרבה יותר אקדמאים והם נעלמו. בבחירות הכלליות הליכוד קיבל כאן יותר מ – 40 אחוז – מהגבוהים בארץ – למרות שהעיר נחשבת אדומה. פעם לא כל אחד היה אומר שהוא ליכודניק והיום זאת גאווה לאומית. הגיעה הזמן להחזיר את ערד להיות גאווה לאומית. יש לנו בליכוד היכולת לעשות זאת ואני מאוד מאמינה בקידום הדבר הזה ועושה זאת”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הונגריה : מקרה בוחן לכשל לוגי שמאלני

תמיר ורצברגר

קבוצת האריות של יזדי אבלה על מותו של אילן יונה

ליכודניק

הנגבי בשת”פ אזורי

רועי קאשי

ביטן אצל שטגמן

עינר אביב

ערוצי התרעלה OUT ערוצי המחנה הלאומי IN

אריק זיו ויזר

הכוח שבאחדות

חיים פוזן
דילוג לתוכן