22.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

עובדות ואמיתות לפיזור ענן הצביעות וחוסר הפרופורציה . /מאת:יוסי שחר

1 חוק . המשטר הצבאי ביהודה ושומרון איננו מתחייב לפי החוק הבין לאומי. החוק חל בשטחים שנכבשו משלטון ריבוני. ביהודה ושומרון לא היה שלטון ריבון לכן משטר צבאי לא מתחייב מהחוק הבינלאומי. החלת משטר צבאי ביהודה ושומרון היא החלטה פוליטית.

2 חוק . בניגוד לשיפוט שחל על האוכלוסייה הפלסטינית שהוא שיפוט בבתי דין צבאיים, על אזרחי ישראל החיים ביהודה ושומרון חל החוק הרגיל והם נדונים ומתדיינים בבתי משפט אזרחיים ישראלים ככל אזרח ישראלי אחר. ההבדלה הזו מלמדת שכפי שלא יעלה על הדעת לשלוח צבא בגין הפרת סדר או בניה בלתי חוקית בחיפה או תל אביב,אין להפעיל צבא במקרים דומים כנגד אזרחים ישראלים ביהודה ושומרון העובדה כי צה”ל נמצא בזמינות ביהודה ושומרון איננה מצדיקה יחס מפלה בהתנהלות בין אזרח לאזרח. זו פגיעה בלתי נתפסת בזכותו ושוויונו כאזרח מדינת ישראל.

3 יושר . מדהימה הצביעות, ההתחסדות השקרית ודמעות התנין של רוחשי הדאגה לצה”ל ולחוסנו שהם הם הקורעים אותו מבפנים, השולחים בן להחריב את בית אביו, אבא לגרש את בנו, אח את אחיו, חבר בחבר. כל זה למען שלמות ולכידות צה”ל הכל כדי למנוע שסע .

4. הגיון. אנחנו שולחים את ילדינו ונכדינו להילחם באויב לא באח אוהב.תוך האפשרות להקריב את חייהם למען הארץ הזאת בשעת הצורך. בנינו התחנכו שנים על מחויבות, מסירות, נכונות, מוטיבציה ואמונה, וכעת מנסים בכל דרך לגמד ולמחוק חינוך והשקפת עולם של שנים, ליצור מכונה מהלכת חסרת רגשות המצייתת ציות עיוור לדמוקרטיה מזויפת.

5 צביעות . אין לי ספק כי השימוש בצבא כנגד אזרחים בפעולות ההרס והחורבן בא להסיט את הויכוח למגרש הנוח, למקד את הפוקוס על פגיעה בצה”ל, השאור שבעיסה, היהלום שבכתר, הם יודעים את הרגישות שיש לציבור לצה”ל. השימוש בו נהפך לעיקר השיח הציבורי, לסלע מחלוקת והופך לארוחת גורמה לתקשורת. נשכח הונדליזם הפשע האמיתי. הכל עוסקים בשני שלטים שממוטטים את צהל. ובתוך המגזר שמחה וששון: ברוך השם יש עוד מחלוקת שמשתקת את המאבק האמיתי כנגד דוגמיות החורבן וההרס שהם מקדמה צנועה לקראת הצונמי שבדרך.שנעשים באמצעות צהל בכדי להכשיר את השימוש בו בדעת הקהל במפץ הגדול שבדרך ביהודה ושומרון. ומרבנינו עומדים בתור לפני האולפנים להסביר ולתרץ: זה לא אני, זה הוא אני ממלכתי דמוקרט למהדרין. החרדים ממיתים עצמם באהלה של תורה ולא מתגייסים; בחברה החילונית פשה הנגע – הולכים ומתרבים סרבני ומשתמטי הגיוס; ואנחנו שמתגייסים מעל 100 אחוז, גם כאלה שלא חייבי גיוס, עוברים לינץ’ ציבורי ותקשורתי ומצטדקים ומסבירים במקום לצאת לרחובות עם מאות שלטים שעליהם כתוב “מושחתים תוציאו את הצבא ממחלוקת פוליטית”. ממה אנחנו מפחדים? נראה את הצבא בלי בנינו.

6 נוהל. הקוד האתי של צה”ל שחובר על ידי פרופסור אסא כשר, שאיננו חשוד באהדה מופרזת לציונות הדתית ולהשקפותיה, קוד שאומץ על ידי צה”ל, קוד שרבים הם הסעיפים העוסקים בחובת הציות ומילוי הפקודה. עם זאת אסא כשר חזה מציאות אפשרית שניתנת להשלכה על הביטוי הפומבי שבו נהגו חיילי שמשון. סעיף 61 בקוד האתי של צה”ל: “החייל המשתתף בדיון או בויכוח שעניינם פעילות במסגרת צה”ל,לפני ביצועה, במהלכה או לאחריה, ינקוט עמדה ויביע את דעתו על פי הכרתו ואמונתו המקצועית, ביושר, באומץ ובהגינות”. השימוש בחייל לביצוע הרס וחורבן נגד אזרחי מדינתו היא פגיעה אנושה באמונתו המקצועית. לא לשם כך גוייס ולא לשם כך הוכשר. לא היה במעשה סירוב פקודה. שקר להיפך, היתה בשלט זעקה אילמת כדי לא להגיע לדילמת הסירוב .

7 . טוהר . הבנים המוחים מבטאים את תחושת הלב והראש ביושר, באומץ ובהגינות. הטקס ונתינת הכסף כתמורה וכפרס לוקח את מחאתם המוצדקת והערכית למחוזות אחרים, מגמד ומוזיל את ערכה. לא הכסף יעשה את השינוי ואת הריבוי. רדו מזה .



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ח”כ אופיר אקוניס בישובי השומרון תומך בפיתוח השומרון.

נאמנים לנתניהו

אריק זיו ויזר

בני בגין פתח תקווה לליכוד/מאת:אריק זיו

אריק זיו ויזר

ליכודניקים לנתניהו : גייס את החרדים

אריק זיו ויזר

כאילו לא התחלפה ממשלה. /מאת:שירן שבתאי

אריק זיו ויזר

מומו פילבר בשרות חברות הסלולר

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן