21.2 C
תל אביב
2 במאי 2024
ליכודניק
ממשלה

סקר השר החברתי : גמליאל הפופלארית ביותר

בסקר ליכודניק שהתמקד בשאלה מי השר החברתי ביותר ניצחה סגנית השר גילה גמליאל

סקר ליכודניק שעלה באתר ובפייסבוק ועסק בשאלה מי השר החברתי ביותר, כאשר לסקר הוכנסו גם סני השרים מטעם הליכוד, מראה בבירור כי סגנית השר לענייני צעירים וסטודנטים – גילה גמליאל – היא למעשה הפופולארית ביותר על ידי הנשאלים.
סגנית השר גמליאל קטפה את המקום הראשון עם תמיכה של 158 גולשים שהם 31% מהתוצאות, ככל הנראה מרביתם צעירים שלא שכחו לקרוא את הכתבה בליכודניק על שנה אקדמית חינם לסטודנטים בירושלים. לגמליאל נרשם הקרדיט על מימוש הבטחת הבחירות של הליכוד מ – 2009 על שנת לימודים אקדמית חינם.
אל המקום השני הגיע במפתיע שר החינוך גדעון סער שגרף 23% ממניין הקולות והקדים את שר הרווחה והתקשורת משה כחלון. לשר סער יש אחיזה בלתי ניתנת לערעור בשטח נכון להיום וצריך לזכור כי הוא פופלארי הודות לפעולות הרבות שעשה במשרד החינוך, פעולות אותן עושים במספר קדנציות עשה סער בקדנציה אחת : הסכם שכר עם המורים, ההצלה של ההשכלה הגבוהה בישראל, תוכנית התקשוב ועוד.
שר הרווחה משה כחלון מצליח להגיע כרגיל אל המקומות הגבוהים במשאלי דעת קהל. המהפכה הסלולארית שהנהיג, לצד הלוך הרוח החברתי המאוד עיקש שאותו הוא מוביל הפכו אותו מזמן לשר אוצר פוטנציאלי ולראש ממשלה פוטנציאלי באמת.
אל המקום הרביעי הגיע השר סילבן שלום אשר מתמקד בעבודתו באזורי הגליל והנגב. השבוע הוא ניצח על מקהלת פתיחת בית הספר לרפואה בצפת ואם חשבנו שהוא נעלם הרי שלסילבן יש, עדיין, אחיזה נאה בשטח.
אל המקומות האחרונים הגיעו השר דן מרידור ושרת התרבות והספורט לימור לבנת אשר למרבה הצער, אף על פי שהיא עושה עבודה שיטתית במשרדה, היא כבר לא פופלארית בשטח והתמיכה בה, לפחות מבחינה דקלרטיבית, קרסה בשטח.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

התקדמות בדרך לאי-הפללת צרכני קנאביס

אריאל אילוז

בהנחיית סער: אלפי תלמידים מבקרים במזרח ירושלים

אריק זיו ויזר

צה”ל מנצח הסברה על הפנים

אריק זיו ויזר

יעלון והפוליטיקה החדשה

אלי חזן

סער : “ירושלים לא תחולק לעולם”

אריק זיו ויזר

רה”מ בירך את השר אדלשטיין לרגל 25 שנה לשחרורו מהכלא הרוסי

אלי חזן
דילוג לתוכן