13.1 C
תל אביב
19 במרץ 2024
ליכודניק
ממשלה

יעלון והפוליטיקה החדשה

התעקשות העברת 60 מיליון ש"ח למילואימניקים על ידי שר הביטחון משה (בוגי) יעלון משאירה, עדיין, את הליכוד, מחובר לקרקע

 

בימים האחרונים העליתי כאן מספר מאמרים וכתבות כיצד הליכוד הופך ללא רלוונטי. כיצד הוא התנתק מהעם והוא ככל הנראה חי על אדי הדלק של הצלחת נתניהו היחסית מ – 2009. כך למשל, עלתה השאלה היכן הליכודניקים בכל עסקת מכירת כי"ל לפוטש. השאלות ימשיכו להישאל. הקושיות יהיו קשות הרבה יותר אבל העניין הוא בנפשנו. שכן, הניתוק והקיפאון של הליכוד מובילים לסופו כפי שאנו מכירים אותו. 

 

מכל מקום, בימים האחרונים עלתה מחאה אותנטית, צודקת וראויה של מילאומיניקים. כן, אלו שתורמים הכי הרבה למדינה הפכו להיות אלו שמקבלים, באופן יחסי, הכי פחות ממנה, בוודאי ביחס למה שהם משקיעים. 

 

אז לפני מספר ימים הוחלט לקצץ במענקים למילואמניקים. פורסם כי למרות גיוס המילואים הנרחב בשנה האחרונה, בגלל מבצע עמוד ענן, סכום התגמול המקובל לחיילי מילואים לא עודכן וחיילי מילואים רבים יקבלו פחות ממה שקיבלו על אותו מספר ימים בשנה שלפני. 

 

כמו במקרה פוטש כך גם הפעם – פוליטיקאי אחר ולא מהליכוד תפס את הבמה במלחמה לתיקון המעוות. במקרה פוטש היה זה לפיד ובמקרה המילואימניקים זה בנט שהצהיר שהוא לא ייתן לזה להתרחש. כן, לא בכדי אלו שהביאו את צמד המילים "פוליטיקה חדשה" עומדים במוקד. לרגע חשבנו שהנה, הליכוד הפסיד עוד נקודות אך בוגי הקהה במעט את המחשבה הזאת. 

הדבר כמובן הצית מחאה צודקת וראויה. אך בניגוד לניתוק של חברי הסיעה, כמו במקרים אחרים, הפעם השר יעלון הורה להעביר את הסכום למילואימניקים. ושנבחרי הליכוד לא ישכחו – העם עוקב אחריהם. שיעקבו בזמן המועט שיש להם אחרי הפייסבוק והטוויטר. הם יוכלו להתרשם עמוקות. 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ד"ר לאה נס: "במידה וניצולי השואה לא יקבלו את הזכויות המגיעות להם- נפעל להעביר את זכויותיהם לצאצאיהם"

אריק זיו ויזר

בוגי: "פני הפלסטינאים לא לשלום"

אלי חזן

השר סער בלונדון: "לחסום המהלך הפלסטיני החד צדדי"

אריק זיו ויזר

המדינה לא תתקצב איגודי ספורט שבהנהלתם אין ייצוג הולם לנשים

אריק זיו ויזר

נס בכנס מרכז הארגונים של ניצולי השואה בישראל

אלי חזן

אדלשטיין ודנון : החלטת האיחוד לגבי מודיעין – מגוחכת

אלי חזן
דילוג לתוכן