21.1 C
תל אביב
27 באפריל 2024
ליכודניק
ח"כ איוב קרא סגן השר

סגן השר קרא:”אין מנוס מפעולה צבאית נגד איראן”

סגן השר לפיתוח הנגב והגליל ח”כ איוב קרא השתתף בשבת באירוע ‘שבתרבות’ בבבאר שבע והתבטא בנושא האיום האיראני

“נציגים של מדיניות אסלאמיות קיצוניות העבירו באחרונה מסר לראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו לפיו הם יתמכו וישתפו פעולה, אמנם לא בגלוי, עם כל מהלך של ישראל או ארה”ב נגד אירן”, כך אמר היום (06/03/10) סגן השר לפיתוח הנגב והגליל ח”כ איוב קרא באירוע ‘שבתרבות’ בבאר שבע. “הבנו שמדינות אלו חוששות מהגרעין האירני, לא פחות משהן חוששות מישראל”, הוסיף קרא.

 

קרא הבהיר: “מדובר במסרים חשאיים חיוביים שיגבו כל פעולה” ואמר כי לתקיפה על אירן תהיה תמיכה של קואליציה רחבה במדינות האסלאם. קרא סירב לנקוב בשמותיהן של אותן מדינות, כדי לא להסגיר אותן והוסיף: “צריך לומר- אין מנוס מפעולה צבאית נגד אירן. הקם להרגך השכם להורגו”.

סגן השר קרא דיבר גם על יחסי סוריה-ישראל, ואמר כי “יש ליצור אינטרסיים כלכליים בין שתי המדינות כדי להגביר את האינטרס הסורי למשא ומתן”. בהקשר זה ציין כי קיבל אישור מ”גורמים בטחוניים בכירים”, כדי להוציא משלחת שתדון בנושא ייבוא מים מסוריה לישראל לצורכי חקלאות.

כזכור, רק לפני מספר ימים יצא מבצע להעברת 10,000 טון תפוחי עץ מצפון רמת הגולן לסוריה. סגן השר אמר כי “ייתכן ונוכל לעשות שיתוף פעולה בין שתי המדינות בדמות מים תמורת תפוחים”.

קרא התייחס גם להדחתו של תת-אלוף צ’יקו תמיר בהשוואה למקרה של תת-אלוף עימאד פארס הדרוזי. קרא: “המקרה של עימאד שונה, משום שנתן גיבוי לדיווח הנהג שלו, שאמר כי עימאד היה איתו ברכב יחד עם אשתו”. לדבריו, צ’יקו שיקר ואילו עימאד רק נתן גיבוי לנהג שלו. “אני מקווה שהחלטת הרמטכ”ל לא מכינה את הקרקע לעימאד”



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

קרא נגד ההסכם

אלי חזן

קרא פונה לעומר סולימאן לשחרר את עודה תראבין מכלאו

אריק זיו ויזר

קרא: “לגדוע את התופעה החוזרת של הבריחה מאחריות”

אריק זיו ויזר

סגן השר לפיתוח הנגב והגליל באליפות ישראל לרכיבת ראווה

אריק זיו ויזר

פיתרון היסטורי לבעיית החמשל במגזר הדרוזי

אלי חזן

קרא: להחזיר את טורקיה לשפיות של אתאטורק

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן