23.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
ממשלה

“נשנה את המצב שבו אזרחים ותיקים לא מודעים לזכויותיהם”

סגנית השר לענייני גמלאים, ד”ר לאה נס, ביקרה ביום חמישי האחרון (3 ביוני) בבית שאן יחד עם צוות המשרד לענייני גמלאים ונפגשה עם ראש העיר ז’קי לוי כדי לבחון את הרחבת שיתוף הפעולה עם עיריית בית שאן לרווחת תושבי העיר הותיקים.

 
סגנית השר לענייני גמלאים, ד”ר לאה נס, הגיעה עם מנכ”ל המשרד לענייני גמלאים, אהרון אזולאי, ועם צוות משרדה לסיור מקצועי בעיר בית שאן כדי לעמוד על מצב הקשישים בעיר ועל הסיוע הנדרש בתחום הזיקנה. הסיור נפתח בישיבת עבודה משותפת של הנהלת המשרד לענייני גמלאים עם ראש העיר ז’קי לוי, מנהל אגף החינוך עמי שמואל, מנהל העמותה למען הקשיש ומשתתפים נוספים.
 
במהלך הביקור הציג ראש העיר בפני סגנית השר לענייני גמלאים את הפעולות הרבות הנעשות בעיר לטובת התושבים הותיקים במסגרת שיתוף הפעולה בין העירייה למשרד לענייני גמלאים, ובהן מיזם “חיוך מחדש” המעניק טיפולי שיניים מסובסדים לקשישים נזקקים, הפעלת מתקני כושר ייעודיים לקשישים ומופע תרבות מיוחד במסגרת מיזם “אמנים ותיקים למען אזרחים ותיקים”.
 
לאחר מכן נפגשה סגנית השר, ד”ר לאה נס, עם עשרות תושבים מותיקי העיר במרכז יום לקשיש וביקרה בכיתת המחשבים החדשה ללימוד אזרחים ותיקים כיצד לעבוד עם המחשב. אחד המשתתפים בסיור אמר כי “כיום הסבתות מבינות שכדי להיות בקשר עם הנכדים אפשר להיעזר גם במחשב. בשבילן- שטרודל זה לא רק עוגה”.
 
במהלך ביקורה בעיר שיבחה סגנית השר לענייני גמלאים את ראש העיר על טיפולו באוכלוסיה הותיקה בעיר וציינה כי “התרשמתי מההשקעה הרבה של העירייה בתושביה הותיקים”.
 
סגנית השר לענייני גמלאים, ד”ר לאה נס, הוסיפה כי “עד כה, קשישים רבים לא ידעו אילו הטבות וזכויות מגיעות להם עם הגיעם לגיל הזהב. המשרד לענייני גמלאים מוביל היום מהפכה ביחס של המדינה כלפי אזרחיה הותיקים. כבר בחודשים הקרובים הקשישים והגמלאים בעיר בית שאן יקבלו השנה לביתם חוברת על הזכויות, להן הם זכאים כאזרחים ותיקים בישראל“.
 
ראש העיר, ז’קי לוי, ברך את סגנית השר על ביקורה בישוב והוסיף: “עיריית בית שאן והגופים העומדים תחת פיקוחה וטיפולה עושים בשנים האחרונות מאמצים רבים לשפר ולייעל את השירות הניתן לאזרחים הוותיקים. נמשיך לעשות הכל כדי לגייס ולהפנות משאבים גדולים לטיפול באוכלוסיית האזרחים הותיקים. זהו אחד מתנאי ואבני היסוד של חברה בריאה, המבוססת על עקרונות של דאגה לזולת וצדק חברתי ואנו בבית שאן יכולים להיות גאים בשירותים וביחס החם שאנו מעניקים לאזרחיה הותיקים של העיר“.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

״הפלסטינים צריכים להבין שלא מגיעים לשלום כך”

אריק זיו ויזר

הצעת גמליאל אושרה בממשלה – שנה אקדמית חינם גם בירושלים

אריק זיו ויזר

“ישובי בקעת הירדן הם חומת המגן המזרחית של מדינת ישראל”

אריק זיו ויזר

“אנו כממשלה מחוייבים לתנופת בניה בכל יהודה ושומרון”

אריק זיו ויזר

לדעת לנצח מאת – אופיר פלק

אריק זיו ויזר

הממשלה אישרה פה אחד את הצעת שר החינוך לתמוך בפעילות בית הספר התיכון הדרוזי למדעים ומנהיגות בירכא

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן