24.1 C
תל אביב
30 באפריל 2024
ליכודניק
כללי

משה סעדה תוקף את שר הביטחון: התנהלותו לא ראויה

בראיון שהעניק היום ח”כ משה סעדה לערוץ 14 עם בועז גולן, העביר ביקורת קשה על חברו למפלגה השר יואב גלנט ביחס להתנהלותו בקבינט הביטחוני וביחסו להתיישבות.

בתחילת הראיון שיבח את מאמצי הממשלה ליצור קואליציה בינלאומית בתגובה לתקיפה האיראנית ובנוסף הזכיר שהמשימה ברפיח טרם הושלמה וקרא לראש הממשלה לעמוד בהבטחתו לקביעת מועד כניסה לרפיח.

בנוגע להתערבות האמריקאים, שניסו לעכב את הכניסה לרפיח, ציין שהדבר הכי חשוב בעת הזו היא להתמקד ברצון הממשלה ובמעשיו של רה”מ נתניהו, אותו כינה “האיש הנכון בזמן הנכון.”

לדבריו ציין כי לאחר שצה”ל ישלים את הפעילות ברפיח וישתלט על ציר פילדלפי (דרכו מתבצעות הברחות), המהלך הבא של מדינת ישראל צריך להתמקד במאבק בגבול הצפוני. ביחס לכך הדגיש חבר הכנסת שהמאבק בגבול הצפון מורכב, אך חיוני להעברת מסר ברור לאויבינו. 

עוד ציין כי בעבר ישראל נמנעה מסיכונים לחיי חייליה והתמודדות עם סנקציות בינלאומיות, מה שהוביל לכך שלא הושגו הישגים משמעותיים מול אויבינו. כיום הגישה שונה והממשלה מבינה שאין ברירה אלא להרתיע את אויבינו.

עם זאת, העביר ביקורת נגד שר הביטחון יואב גלנט שלא קבע מועד מבחינתו לכניסה לרפיח והביע צער על התנהלותו שאותה כינה ״פוליטית״ ובנוסף על החלטתו לפרק את המאחז שממנו יצא הנער בנימין אחימאיר ז״ל, שנרצח בסוף השבוע האחרון על ידי בני עוולה.

על כך אמר ״זה חבל שבמקום להכריז על עמותת 48 ואונר”א שמשרתות את חמאס כארגוני טרור, הוא בוחר להתמקד במתיישבים מלח הארץ, שנמצאים במקומות האלו מתוך ציונות ואהבת הארץ.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מאחורי הקלעים לקדמת הבמה: מני אסייג במופע סטנד אפ חושפני

רועי אזולאי

דיכטר ״המלחמה הזו לא תסתיים בלי שנשמיד תאי טרור גם ברפיח״

רועי אזולאי

חסינות איננה הודאה באשמה

חיים פוזן

ארדן הודיע כי לא יתמודד בפריימריז

מערכת ליכודניק

בחזרה ל – 73′ : פרק רביעי – “עובדים עלינו במסר”

אלי חזן

החיילים כבר לא בודדים

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן