21.1 C
תל אביב
27 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

מצדיע לעיני ושטייניץ.

בימים אלו של אגו כוחניות ובזבוז כספי ציבור, אנו מצדיעים לשר האוצר יובל שטייניץ ולמזכיר ההסתדרות עופר עיני ,על שהשכילו להנהיג את התהליך, שהביא למניעת בזבוז כספי ציבור ,מניעת עוד שביתה מיותרת, במדינתנו בה חילוקי הדעות הרב תחומיים מורכבים ומסובכים דיים.

2/11/2010

 

מצדיע לעיני ושטייניץ.

 

בימים אלו של אגו כוחניות  ובזבוז כספי ציבור, אנו מצדיעים לשר האוצר יובל שטייניץ ולמזכיר ההסתדרות עופר עיני ,על שהשכילו להנהיג את התהליך, שהביא למניעת בזבוז כספי ציבור ,מניעת עוד שביתה מיותרת, במדינתנו  בה חילוקי הדעות הרב תחומיים מורכבים ומסובכים דיים.

 

שנה אחר שנה “התרגלנו” לראות ערימות אשפה מצחינות,נוסעים טרוטי עיניים בשדה התעופה,מורים ותלמידים מבזבזים זמן יקר ומשלימים בהמשך שעות לא אפשריות,רק כדי להשביע את האגו של מנהלים קודמים.

 

בימים אלו של אלימות גלויה וסמויה,הנמצאת בכל מקום,בארץ ובעולם ,זו המשמשת מודל שלילי לחיקוי, במיוחד לנוער בנשמתו המתהווה , בימים של חיטוט אחר מנהיגים בכל התחומים, והרמות הלאומיות והבינלאומיות ,מרומם את הלב לדעת שהבינה שרתה על הצמד הנכבד,השכל הישר ניצח כל התחשבנות וכיתתיות ,אם תרצו ניצחון של הפילוסוף והפרקטי, שהביאו לנו יחדיו שקט ברעש הנורא סביב.

 

מי ייתן ויהיו הם דוגמא ומופת למנהלי מו”מ מופשרים או מוקפאים אחרים ,מגיע לעם הנפלא הזה המבקש דוגמא אישית,

וקצת נחת…כמעט עייפנו.

 

 

 

 

 

 

 

ניסים עזרא -מהנדס

אור יהודה, ישראל 

 

 

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ניצוצות של תקווה במזרח התיכון

אלי חזן

מישאל עם – לא ולא

אלי חזן

מדיניות ישראלית שגויה אל מול חמאס

אביגדור הדר

תראו מי שמדבר על שכתוב

אלי חזן

האמת המטרידה: נתניהו זכה בהצבעה הפופולרית

דניאל טאובר

פתרון מיידי למצוקת הבועה התל-אביבית.

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן