21.1 C
תל אביב
27 באפריל 2024
ליכודניק
רשויות מקומיות

מפגן הכח של פיניאן

כארבעים ראשי רשויות ומועצות מהצפון הגיעו להרמת כוסית ביום חמישי עם ח”כ ציון פיניאן במלון חוף גיא.


 

לקראת ראש השנה התכנסו במלון חוף גיא שעל שפת הכנרת, ראשי רשויות מהצפון להרמת כוסית עם ח”כ ציון פיניאן .

מפיו של ח”כ פיניאן הם קיבלו סקירה מקיפה בתחומים שונים: מדיניים, פוליטים, כלכליים חברתיים ועוד..  והשמיעו את זעקת העם הקורא די לגזירות הכלכליות.

ח”כ ציון פיניאן:” אני עם יד על הדופק. קשוב וזמין לכל פונה,יש לנו שליחות חשובה למלא, אנחנו כאן כדי לסייע לרשויות, למפעלים, לעם. יש להתאחד ולהסתכל על התמונה הכוללת, הטוב עולה על הקושי ויחד אפשר לעשות שינוי”.

נציג  משרד ראש הממשלה בצפון ישראל יעקב: “שר בממשלת ישראל לא עושה את מה ציון עושה למעננו”

בכנס רב  המשתתפים נכח  ח”כ אופיר אקוניס שהתייחס לסוגיות הכלכליות חברתיות : “אנחנו בהחלט מבינים את הכעס של העם. אך יחד עם זאת, האווירה לא נכונה כי נעשו דברים אדירים”

ראשי הרשויות התאגדו תמימי דעים לצאת בקריאה לנבחרים “תבואו לקראת העם כמו שציון עושה כשהוא עוזר לכל ראשי הרשויות- ציון עובד עם העם. ברוח מאוחדת אנחנו מחויבים לח”כ ציון פיניאן שבמשך למעלה משלוש שנים פועל ללא לאות לעזרתנו. גם ראשי רשויות וגם אנשי השטח נתאגד כולם כגוש חזק ונעבוד קשה כשמטרה עיקרית לנגד עיננו: לתמוך בבחירות הבאות בח”כ ציון פיניאן”.

אנחנו שולחים אתכם בשליחות לסייע לעם הזה,

תכלה שנה וקללותיה איחלו

תחל שנה וברכותיה.

בין הנוכחים היו: ראשי ערים – ג’קי לוי בית שאן, אלי ברדה מגדל העמק, ניסים מלכה קריית שמונה, סמי בר לב קצרין, שמעון גפסו נצרת עילית.  ראשי מועצות: עמית סופר,רוני כהן,הרצל בוקר,מלכה אלי,רסקין אביהוד,באכיר ניסים,חסן עלי,וג’יה סולימן ועוד רבים ומכובדים. 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מעלה אדומים שלי

אריק זיו ויזר

נערי רעננה עם הפנים לכנסת

אלי חזן

המטרה: להגדיל את מספר האתיופים באקדמיה

אריק זיו ויזר

לוד מאיצה : מרציאנו מתארגן לבחירות המוניציפליות

אלי חזן

ראש עיריית ירושלים נגד תלמידי העיר.-אריק זיו

אריק זיו ויזר

האם הקומבינה תנצח? /מאת:יעקב בן חורין

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן