21.1 C
תל אביב
24 באפריל 2024
ליכודניק
רשויות מקומיות

ראש עיריית ירושלים נגד תלמידי העיר.-אריק זיו

לניר ברקת ראש העיר ירושלים היה כסף לשיפוץ הלשכה שלו בכ3 מליון ש”ח, אך בניגוד לחוק המחייב הסעות תלמידים לניר אין כסף, כנראה מי שנוסע בגיפ BMW יוקרתי, כנראה אין את הרגש לתלמידים החלשים.
החמור ביותר שניר היה כסף לשיפוץ לשכה אך לא נמצא כסף להסעות. 
מלשכת שר החינוך אישרו כי ביקשו מראש העיר לקיים את התקנות אך ראש העיר מצפצף על ממשלת ישראל  ואזרחי ירושלים.
בכל מקרה יש לזכור כי ניר נבחר ע”י החילוניים בעיר, אך לתלמידים החרדים יש הסעה.
למעלה מ-200 ילדים משכונות בירושלים נפגעו מהחלטת העירייה להפסיק את שירות ההסעות, כפי שהיו נהוגות עד היום לבתי הספר המרוחקים ממקום מגוריהם. קבוצת הורים עתרה השבוע בנושא לבית המשפט המחוזי בעיר. לדבריהם, חלק מהילדים לומדים בגנים או בכיתות הנמוכות של בית הספר היסודי וצריכים כעת להשתמש בתחבורה ציבורית. כמה מההורים אף החליטו שלא לשלוח את ילדיהם ללימודים. מהעירייה נמסר בתגובה כי “מערך ההסעות הפרטי שאינו מחויב על פי חוק, הוחלף במערך הסעות של חברת אגד, וגובשו פתרונות המותאמים לצרכים של השכונות השונות”.

עד כה סיפקה עיריית ירושלים שירותי הסעה לילדים המתגוררים במרחק של כשני קילומטרים ויותר מבתי הספר בהם הם לומדים. שירות זה הופסק בתחילת החודש. לדברי ההורים, ההחלטה משפיעה על ילדים בשכונות פת, קטמונים, רמת שלמה ומוסררה. “כבר 30 שנה יש הסעות של העירייה”, מספרת רימונה מונסונגו משכונת מוסררה. “היו בתי ספר בשכונה, אך הם נסגרו. גם גני הילדים הועברו בשנים האחרונות לחינוך החרדי. אין לנו שום אפשרות מלבד לנסוע מחוץ לשכונה. איך הילדה שלי, בת 4.5 אמורה לנסוע באוטובוס?”, היא שואלת, “המכנה המשותף לכל השכונות שנפגעו מההחלטה הוא מצב סוציו-אקונומי נמוך”. לדבריה, לעתים התלמידים נאלצים לחצות כבישים מסוכנים.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מזכרת בתיה : גיא לייכטר שובץ במקום החמישי הריאלי ברשימתו של מאיר דהן

אלי חזן

רשימת מועמדים בתמיכת הליכוד לבחירות המוניציפליות

אריק זיו ויזר

זגורי החליט : רץ למועצת העיר בחולון

אלי חזן

ניצחון לרשימת הליכוד שהוביל סגן ראש העיר ארנון גלעדי

אריק זיו ויזר

הנבחרת הצעירה של אורן כהן בכפר סבא

אלי חזן

האם הקומבינה תנצח? /מאת:יעקב בן חורין

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן