23.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

מדוע דן מרידור מנהל מדיניות חוץ פרטית שחותרת תחת נתניהו?

מה בין ג’יי סטריט למדיניות לאומית ?

השבוע פגש השר דן מרידור את ארגון הג’יי סטריט, החותר תחת מדינת ישראל וממשלת נתניהו. זאת בניגוד מוחלט למדיניות ראש הממשלה נתניהו ומשרד החוץ שהפסיקו לפגוש ארגון זה מאז ה20 בינואר 2011, כאשר הארגון קרא לנשיא אובמה שלא להטיל ווטו על גינוי ישראל במועצת הבטחון (!).
 
חשוב להבהיר: אין שום בעיה עם ארגון שמאל אם הוא פרו-ישראלי. צריך להידבר עם כולם. הבעיה עם ארגון הג’יי סטריט היא שבמעשיו פוגע קשות בצה”ל, בביטחון ישראל, ובמדיניות ראש הממשלה נתניהו.
 
כך, למשל, כאשר ראש הממשלה נתניהו התרוצץ בכל העולם על מנת לקדם סנקציות כנגד איראן, ראש ארגון הג’יי סטריט קרא ב11 ביוני, 2009 למימשל ארה”ב שלא להטיל באותה העת סנקציות על איראן אלא “להידבר עם האיראנים”. כלומר, ארגון שמתחזה ל”שדולה פרו ישראלית” פעל בצורה חזיתית נגד הפעולה החשובה ביותר לקיום מדינת ישראל – חרם על איראן!
 
לכן, השר מרידור, ממש לא ברור למה דווקא אתה, שר מתנועת הליכוד, פוגש ארגון שפועל נגד ראש התנועה שלך, ראש הממשלה שלנו, ומדינת ישראל.
בפגישתך זו אתה מעניק את הלגיטימציה לארגון נבזה זה.
 
יתרה מכך, “אורחי הכבוד” של כינוס ג’יי סטריט היו ח”כים ממפלגת קדימה: יואל חסון, נחמן שי ואחרים. ציפי לבני הופיעה בוידיאו בכנס שלהם. אך אף ליכודניק לא העז לתת להם תעודת “הכשר”.
 
הליכודניקים רוצים לדעת: מדוע דווקא אתה, שר בליכוד, מעניק להם את תעודת ההכשר של תנועת הליכוד?

 

 

תגובתו של מוטי אוחנה- דובר השר מרידור : “השר מרידור חושב שבדרך כלל לא ראוי להחרים אירגונים יהודים המבקשים לשוחח עימו.השר מרידור קרא לנציגי ארגון הג’יי-סטריט להתנגד להסכם חמאס -אשף ולתמוך במאבק המתנהל נגד איראן .עמדת השר מרידור שיש להסביר את עמדות ישראל ולנסות לשכנע בהן את מי שיש לו השפעה בארצות הברית.”.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אל העוסקים בנתניהו

רועי קאשי

שחרור מחבלים – יוק

אריק זיו ויזר

השופטת שהתנהגה כמו שייח’?

אריק זיו ויזר

פרשת דברים -“שבת חזון”

אלי כהן

שלום אלטרנטיבי ? כנס מסכם

אלי חזן

חלום שלא התגשם. מזל.

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן