26.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

שחרור מחבלים – יוק

על החמאס לשלם מחיר יקר עבור כל יום שהם מחזיקים בגלעד שליט. אל לה למדינת ישראל לחכות לפיגוע המוני כדי לפעול להגנת תושביה.

מדינת ישראל לא תשחרר מחבלים מרצחים תמורת גלעד שליט, ויהי מה.

מדינת ישראל לא תשחרר מחבלים מרצחים תמורת גלעד שליט, ולא תתפשר עוד על רשימת המחבלים שישוחררו תמורת גלעד שליט.

צריך לומר זאת לציבור בקול ברור. צריך לומר זאת למשפחת שליט. ראש הממשלה צריך לומר זאת. אל לנו, זה כבר חמש שנים, להשלות בתקוות שווא את הוריו ומשפחתו של גלעד.

במקביל, על החמאס לשלם מחיר יקר מאד עבור כל יום שגלעד שליט מוחזק בבור השבי בתנאים בלתי אנושיים. זאת תהיה ההוכחה שממשלת ישראל ועם ישראל באמת עושים משהו כדי לשחרר את גלעד.

מאז שהוסר הסגר הכלכלי מעל עזה בעקבות המשט הטורקי, נראה שממשלת ישראל זנחה את גלעד שליט לגורלו.

מחדל זה של ממשלת ישראל הוא מתמשך והרסני. פוגע במורל הציבור ופוגע ביכולת ההרתעה של מדינת ישראל. מחדל זה מעודד את אירגוני הטרור לבצע חטיפות נוספות של חיילים ואזרחים .

במצב הקיים, לחמאס אין כל אינטרס לשחרר את גלעד שליט.

יש להציב אולטימטום לחמאס. תמורת שחרורו של גלעד שליט ישוחררו האסירים הכלולים ברשימה האחרונה שעליה הסכימה ישראל. לא יהיו יותר פשרות. אי הסכמה מצדם, תוביל להסלמה יזומה על ידי ממשלת ישראל.

משמעות ההסלמה תהיה חזרה למדיניות החיסולים. ציד רבתי אחר ראשי הזרוע המדינית והזרוע הצבאית כאחד. מבכור הניה היושב על כסאו עד אחרון שומרי קבר בור השבי. רדיפתם עד חורמה. תג מחיר יומיומי רצוף כואב וקשה. להרוס את בתיהם של מנהיגי החמאס, להפציץ את משרדיהם. תזכורת יומית קבועה לכך, שכל עוד גלעד קבור חי בבור באדמה, גם הם בעצמם יחיו במחילות במעבה האדמה.

די למדיניות התגובה הנקודתית הפחדנית. די לחשש  מהפרת השקט הקצר והמדומה. די למדיניות ההכלה שכבר הובילה לשתי מלחמות. די. ההגנה הטובה ביותר היא ההתקפה. אל לה למדינת ישראל לחכות לפיגוע המוני כדי להצדיק את פעולותיה. הרוצה בשלום ייכון למלחמה.

זו גם התקווה היחידה לשחרורו של גלעד שליט. שחרורו אולי יצליח, אולי לא יצליח, אבל היא לפחות נותנת תקווה. למען גלעד ולמען משפחתו, אקווה ובחמאס יבינו את התועלת שבשחרורו. ולא, דמו בראשם.

צריך לומר את זה בקול ברור. מדינת ישראל לא תנהל עוד משא ומתן לשחרור מחבלים מרצחים עם דם על הידיים תמורת גלעד. לא נעודד מרצחי תינוקות ילדים נשים וזקנים המתכננים פיגועים בתקווה שיבוא יום והם ישוחררו. לא נעודד עוד חטיפת חיילים ואזרחים שישמשו בני ערובה לשחרורם של אותם מרצחים.

מדינת ישראל לא תשחרר מחבלים מרצחים תמורת גלעד שליט, ויהי מה.

צריך לומר זאת בקול ברור. גם אם קשה להגיד את זה. אבל, חייבים גם לעשות.

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ארבעת הצעדים שהימין צריך לעשות כדי לנצח את הבחירות

עזריאל צפר

כ”ט בנובמבר הישראלי והפלשתיני

אלי חזן

התעוררי אירופה

אלי חזן

לא גל אדום אלא דגל אדום. 

דוד שרן

סמים קלים – בעד ונגד

אלי חזן

מבקר המדינה – חייזר מכוכב מאדים ?

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן