23.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

לקראת כינוס הכנסת : ח”כ דנון פועל ליישום חוק השיכרות

הועדה לזכויות הילד דנה בהיערכות הרשויות ליישום החוק למאבק בתופעת השכרות.

בפתח הישיבה אמר יו”ר הועדה, ח”כ דני דנון: ” החוק החדש חשוב מאוד והוא נועד לטפל בבעיה חמורה שקיימת אצל בני הנוער בישראל. חשוב לנו כמחוקקים לוודא שהחוק הזה מיושם בצורה תקינה.”

רפ”ק תרצה נחושתן, קצינת יעוץ וחקיקה במדור נוער במשטרת ישראל אמרה כי מתחילת השנה ועד ה-25.8 נרשמה עליה של למעלה מ-30 אחוזים בפתיחת תיקים על עבירה של מכירת אלכוהול לקטין. מתחילת השנה נפתחו 443 תיקים לעומת 225 אשתקד.
כמו כן, יש עליה של למעלה מ-200 אחוזים בהגשת כתבי אישום על עבירה זו. מתחיל השנה הוגשו 105 כתבי אישום לעומת 34 אשתקד. התיקים מנוהלים בקצב מהיר מהרגיל בכדי להגביר את אפקטיביות הטיפול.

“החוק הוא חלק מתוכנית לאומית. המשטרה עורכת פעילות ארצית ומחוזית כנגד מקומות מועדים שנמכרים בהם משקאות אלכוהול במשך 24 שעות ביממה כמו תחנות דלק, פאבים ומועדונים. במשך חמשת החודשים האחרונים השמדנו אלפי משקאות משכרים.”
איריס יוגב, מהרשות הלאומית למלחמה בסמים אמרה כי הרשות מפעילה סיירות הורים באזורי בילוי, לפי הנתונים שלהם ישראל נמצאת במקום 40 בצריכת אלכוהול בקרב בני נוער מכלל המדינות באירופה. 30 אחוז מבני הנוער השתכרו לפחות פעם אחת במשך השנה החולפת, כך עולה מסקר שהרשות ערכה



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

יו”ר ועדת הכלכלה, ח”כ אופיר אקוניס:”ישראל צריכה שידור ציבורי חזק” /מאת:דוד פורטנוב

אריק זיו ויזר

מה קורה עם נבחרי הליכוד ברשתות החברתיות ?

אלי חזן

פרצופה האמיתי של יחימוביץ’ ?

אלי חזן

גרשון מסיקה: לא נוכל לפתוח את שנת הלימודים הבאה

אריק זיו ויזר

יו”ר הכנסת מנווט בביטחון בין האופוזיציה והקואליציה

אלי חזן

אושר לקריאה ראשונה: יוארך הניסוי בו הזכאים לגמלת סיעוד מקבלים את הכסף ישירות לידיהם

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן