21.1 C
תל אביב
27 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

למרות התאונה: הכבישים בישראל עומדים בתקן

סגנית שר התחבורה ח”כ ציפי חוטובלי, התראיינה בערוץ 1 ושאלה מדוע לא בדקו את חגיגות ה-90 לשמעון פרס שעלו עשרות מיליוני שקלים. על התאונה המחרידה: “הכבישים עומדים בתקן. נבדוק מה אירע” 




ח”כ ציפי חוטובלי, סגנית שר התחבורה מהליכוד, תקפה הערב במשדר החדשות של הערוץ הראשון בהנחייתם של אמיר איבגי ומירב מילר, את התקשורת בעניין “פרשיית מעון ראש הממשלה” ואמרה בשידור חי: “איני מבינה מדוע התקשורת נמנעה מלחקור את הנשף החגיגי שנערך לנשיא המדינה שמעון פרס, במלאת לו 90 שנה. עשרות מיליוני שקלים נשפכו על החגיגות הללו ואיש לא פצה פה ולא ביקש לדעת מדוע נערכו החגיגות הללו בסכומים אדירים. מה שיודעים הוא לבוא בטענות כל העת נגד אשת ראש הממשלה ונגד מעון ראש הממשלה. הגיעה העת לשים סוף לפארסה הזו”.


בראיון אישי שנערך עם ח”כ ציפי חוטובלי היא ציינה שמחר בצהריים יכנס שר התחבורה,ישראל כץ, דיון דחוף בלשכתו כדי לקיים סיעור מוחות על התאונה המחרידה שאירעה בצהריים בצומת להבים שבדרום שבה נהרגו 9 נשים מהפזורה הבדואית ועוד עשרות נפצעו. ח”כ חוטובלי אמרה: ” זו אכן תאונה מזעזעת שמחייבת בדיקה יסודית אבל אני חייבת לומר בבשנה וחצי שאני בתפקיד סגנית שר התחבורה בדקתי את הנושא של תאונות הדרכים מקרוב והגעתי למסקנה שנעשתה מהפכה בכבישים בישראל ורובם עומדים בתקן האירופי. כבישים רבים נסללו בתקופה האחרונה ועוד רבים יסללו ולכן יש לבדוק את הטעות האנושית שמובילה לתאונות רבות שבהן לצערי רבים מקפחים את חייהם. מחר נתכנס אצל שר התחבורה כדי לדון בסוגיה הזו”



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

האם פילבר אכל ביגלה ב 10,620 שקל

אריק זיו ויזר

הלם בליכוד

אריק זיו ויזר

שאלון ז’בוטינסקי של אמיתי שיף

אריק זיו ויזר

כהן לרה”מ: “קרא לביטול תאגידי המים”

אלי חזן

ברכת שוש סבג לרעיית ראש הממשלה – שרה נתניהו

אלי חזן

פורום “ארצנו” של הליכוד הציג את מועמדיו לכנסת

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן