38.1 C
תל אביב
24 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

סניף כפר סבא פותח את מערכת הבחירות

המשנה לראש העיר אורן כהן שמונה ליו”ר המטה: “יש לנו מנגנון שמתורגל היטב ואני מקווה ומאמין שנעשה את העבודה שמצופה מאיתנו”




בשבוע שעבר התכנסו בסניף הליכוד בכפר סבא עשרות פעילים מרכזיים וחברי מועצת הסניף, כדי לפתוח את מערכת הבחירות הארציות המתוכננות ל-17 במרץ, בעוד כחודש וחצי.


בישיבה החגיגית נכחה בין היתר גם סגנית יו”ר הכנסת ח”כ גילה גמליאל שדיברה אל לבבות הפעילים: “זה הם או אנחנו”. עוד הוסיפה ח”כ גמליאל שרק רוה”מ נתניהו והנבחרת המצוינת שנבחרה ע”י מתפקדי הליכוד, יוכלו להמשיך את העשייה ולעמוד באתגרים שעל הפרק.


אורן כהן המשנה לראש העיר ומי שנבחר לעמוד בראש מטה הבחירות המקומי אמר: “כפר סבא היא אחת מ-17 ערים הגדולות בארץ ואנו מצפים לנהל את יום הבחירות בצורה מיטבית עם מאות הפעילים שיפזורו בכל רחבי העיר ויאיישו את הקלפיות. המערכת מתורגלת היטב ואני מקווה ומאמין שנעמוד ביעדים שהצבנו לעצמנו”.


שרן השכל שנבחרה למקום ה-31 ברשימת הליכוד ומי שהיתה במקום הרביעי ברשימת הליכוד לבחירות המוניציפאליות האחרונות, הודתה לפעילים על התמיכה בה.


עוד נבחרו למטה הבחירות : רוני אייזיק – מנהל מטה, יונה מייקלר – יו”ר מטה עולים, אסף מגן – מנהל מטה נוער וצעירים ויצחק וקשי כמנהל איוש קלפיות.


אסף מגן יו”ר מטה נוער וצעירים אמר: “אני רואה חשיבות אדירה בשילוב הצעירים במערכה הנוכחית בפרט ובפעילות פוליטית וציבורית בכלל. יחד עם הצעירים הרבים נצבע את העיר בכחול ולבן”.


רוני אייזיק מנהל המטה אמר: “הליכוד בכפר סבא יתארגן בהערכות מיוחדת עד יום הבחירות עם מגוון פעילויות וכנסים וכמובן ביום הבחירות נשים דגש על ניראות ופריסה נכונה של הפעילים”

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

בוגי ברעננה : “מסתייג משנאת חרדים”

אלי חזן

צו מניעה נגד קיש

דניאל נחמיה

המחוזות /מאת: עירית קובו

אריק זיו ויזר

חברי מרכז הליכוד מגיבים להפגנות: מדובר באנרכיסטים

דניאל נחמיה

בורסת השמות שבדרך ללשכת נתניהו

אריק זיו ויזר

כציידה ברעננה

אלי חזן
דילוג לתוכן