25.2 C
תל אביב
8 במאי 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

מי הם מקבלי השלמונים על פי איילה חסון?

הליכוד בתוואי של התאבדות, פריז תהפוך לעזה, רמון ארס והרס

המשוחדים
ביומן ביום שישי,אילה חסון איששה את הטענות שנמצאות בימין כי גורמי שלטון אמריקאים משלמים לבכירים בישראל כדי שייצגו בצורה חיובית את העמדה של וושינגטון.
איילה אמרה זאת בעדינות אבל אין ספק כי זאת פצצה ברמה לאומית. עד עכשיו היו כל מיני פעילים ברשת האינטרנט שהובילו את הקונספירציה הזאת (או לא…). לדוגמא, הבלוגר תחת השם שחף פילוביץ כבר במשך שנים מוביל קו כזה . כמוהו פעילה מרכזית אחרת אשר מצביעה גם היא כבר שנים על מעורבות אמריקאית בתוך דעת הקהל הישראלית כולל קרן פורד ועוד גורמי ממשל.

עד עכשיו ההתיחסות הייתה אליהם כהזויים קונספירטיביים אך עכשיו הגיע הזמן לבדוק את הנושא לעומק.
נשאלת השאלה האם עיתונאים, מובילי דעת קהל ופרשנים גם הם במקבלי השכר מגורמי ממשל? ובמידה וזה נכון זה מצריך בדק בית עמוק במדינה .
בכל מקרה, בתקופה הקרובה נעלה מהאוב את כל הקונספירציות והפוסטים שהם העלו כדי שהציבור ישפוט.

 


 

הליכוד נראה היום כמו מפלגה בהלוויה של עצמה. אין תימה. שרים וחברי כנסת חובטים בנתניהו. מי בשקט ומי בקול. ככה בדיוק הולכת ונכחדת מפלגה. אם בעבר היו מריבות בהנהגה ובקרב הפעילים המרכזיים אך בעיתות של מלחמה ובחירות היינו מתאחדים, היום הליכוד נמצא בתהליך של איבוד הדרך אך בייחוד איבוד ההדר. הפלגנות נכנסה ל –  DNA של המפלגה. כך, אנחנו נמצאים בעיצומה של מלחמה עם החמאס ומי מחלישים את המורל הגבוה? פעילי הליכוד המרכזיים והנהגת הליכוד.
כאשר אתה רואה כיצד מוחאים כף אנשי השמאל להתכתשויות ברשתות החברתיות אתה מבין שזהו, הגענו לסופה של תקופה.
במקום להתמקד בגורמי הסיכון הגדולים כמו הקרן החדשה לישראל, בצלם, עדאלה, עיתון הארץ, כל הגורמים שמנצלים את הדמוקרטיה למען קידום החמאס ואיסלאם הקיצוני, הנהגת הליכוד נלחמת האחת בשנייה. יוצא מכך שהנהגת הליכוד מכרסמת בראש הממשלה ופעילי הליכוד מכרסמים במנהיגים.
אם בבחירות 1999 נתניהו הופיע מול מרכז הליכוד והוריד את מעיל השכפץ עכשיו הוא צריך ללכת עם קסדה. וכל התהליך מתרחש בעיצומה של מלחמה עם החמאס.


הכל אגו ורוע

 

בכל דור ודור נאלץ עם ישראל להתמודד עם אלו שרצו לפגוע בו. בדור הנוכחי מדובר בקרי ובאיחוד האירופי. בסופו של יום אנחנו מתמודדים עם כנופיות של מרצחים אכזרים שמוכנים להקריב את ילדיהם רק למען רצח יהודים. אין להם מחיר. על כל יהודי הם מוכנים להקריב אלפי מוסלמים. למה? כי הם ברברים.
ילנה פרלמן בפוסט בפייסבוק סיכמה זאת הכי טוב : “עזה לא תהפוך להיות פריז או לונדון , פריז ולונדון עוד יהפכו להיות עזה”. הרי. אתם כופרים באיסלאם ומבחינתם תושבי העולם צריכים להיות מוסלמים או מתים. תראו מה קורה במוסול : דאעש נכנסו ואין נוצרים. או שהם התאסלמו או ברחו. זה עוד יגיע לאירופה ולארה”ב.


מכה ושמה רמון

 

חיים רמון. עליו נאמר היכן שנגע הרס.
עד היום אנחנו משלמים על פשיטת הרגל של הרפואה הציבורית. כן, הוא היה שר הבריאות, עשה רפורמה שממנה הציבור משלם ומשלם ומקבל פחות ופחות.
כך הרס את ההסתדרות כאשר כבש אותה בסערה. המחליפים שלו עמיר פרץ ועופר עיני שיקמו הריסות .
חיים רמון היה מי שהגה את הקמת גדר ההפרדה אך מיד אחרי שהוקמה והתברר שהיא לא הגבול למדינה הפלסטינית והיא באמת רק מגינה מטרור באו גופי השמאל וטענו נגדה שהיא פוגעת רק בפלשתינים. רמון, שהיה מגורמי ההתנתקות מעזה והגורם להקמת החמאס, קורא בשבועות האלה לכיבוש עזה. הרי ברור שבבוקר שאחרי הכיבוש הוא יהייה מאלה שיאומר שאין לנו מה לעשות שם.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אלקין וסער – מבשרי הרודנות הפרלמנטרית בכנסת

אריק זיו ויזר

מי רוצה להיות דירקטור, שלום ימנה./מאת:אריק זיו

אריק זיו ויזר

לפי מורשת בגין הסכמים יש לכבד

אריק זיו ויזר

פרס,ברק אנטומיה של אי חקירות

אריק זיו ויזר

הדחלילים ועמידרור בלשכת נתניהו

אריק זיו ויזר

הליכוד יוצא מחרות לעבדות/ יומן פוליטי מאת:אריק זיו

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן