24.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

לוי וגלנט – ידידות מופלאה

בזמן שחברי כנסת בליכוד חותכים האחד את השני יפה לראות את היחסים בין שר הבינוי והשיכון יואב גלנט מכולנו לסגנו ז’קי לוי מהליכוד 

 

ח”כ פשוט נגד שר אחר. ח”כית ממוצא מסוים נגד ח”כית זהה לה מבחינה אתנית, ח”כ המבקש להיות יו”ר ועדה חותך ח”כ מתחרה. הכל בליכוד. מלחמת יהודים שתוביל אותנו שאולה. באותו זמן שזה קורה קשה שלא לשים לב ליחסים המצוינים בין שר הבינוי לסגנו. 

 

גלנט ולוי מאוד מעריכים האחד את השני. שיתוף הפעולה ביניהם הדוק וזה לא קורה באותה צורה במשרדים אחרים. זכור למשל השר לשעבר יעלון שחתך גם את דנון ואת בן דהן כסגניו. 

אדם שנמצא במערכת שנים רבות אמר לנו : “לא ראיתי דבר כזה. נראה כאילו מדובר בגלנט כאח שלישי לאורלי ולז’קי. קח למשל את פרויקט שיקום שכונות. זה פרויקט חשוב שגלנט נתן ללוי להוביל. זה עצום בעיני.  

הפרגון שם הוא עצום. לוי אפילו מפרגן לגלנט בסטטוסים בפייסבוק. על פי השיח בחלק מהמקומות בליכוד לוי רוצה לחזור ולהיות ראש עיריית בית שאן בעוד גלנט מבקש לחבור לליכוד ולהתמודד מטעמו לשר ביטחון. זה מרתק לראות כיצד הם מסייעים האחד לשני. ולח”כים של הליכוד ? יש הרבה מה ללמוד. מה שכן, אם גלנט יתמודד בבחירות הבאות בליכוד זה אומר שח”כ מכהן אחד לפחות יפגע מזה. 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

שנה לדו”ח ועדת החקירה על הטיפול במפוני גוש קטיף

אריק זיו ויזר

דוח השדלנים:לקבוע כי חלק מאיסורי הלובי יוגדרו כפליליים

אלי חזן

ח”כ יריב לוין מברך על עמידתו האיתנה של ראש הממשלה אל מול האמריקאים

אריק זיו ויזר

אושר בטרומית: יבוצע חילוט לרכוש מחבלים

אריק זיו ויזר

נאום הבכורה של ח”כ מירי רגב במליאת הכנסת 04.03.09

יו”ר הכנסת מבקש לעכב את היוזמה להרחבת סמכויות השוטרים לחיפוש גופני

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן