22.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

לא רק בליכוד אלא גם בבית שמש : גאווה אל מול ראש העיר

חברי ‘גאווה בליכוד’ השתתפו ביום חמישי האחרון בהפגנה בבית שמש, במחאה על התנהלות הבחירות האחרונות בעיר ועל אמירותיו ההומופוביות של ראש העיר הנוכחי, משה אבוטבול.




“נענינו לקריאת חברי סניף הליכוד המקומי, שנצטרף אליהם ונייצג לצידם את הקהילה הגאה. אנחנו רואים את זה כאיחוד כוחות מול שחיתות והומופוביה. באנו לחזק ובכוחות גדולים את הליכוד ואת קהילת הלהט”ב בבית שמש, ונעשה זאת בכל מקום ובכל זמן שנידרש לכך”, אמר ד”ר אוון כהן, יו”ר ‘גאווה בליכוד’.

 

כזכור, בראיון לשי שטרן בערוץ 10, ענה אבוטבול בתגובה לשאלה האם יש ‘גייז’ בעירו כי “אצלנו אין דברים כאלה, ברוך השם העיר הזו קדושה וטהורה”. בהמשך הראיון טען כי משרד הבריאות והמשטרה “צריכים לטפל בהם”. למרות שמוקדם באותו היום נערך מפגש בין נציגי אגודת הלהט”ב (לסביות, הומואים, טרנסקסואלים וביסקסואלים) לאבוטבול, בו הם נעתרו לבקשתו שלא להצטרף להפגנה בעיר נגד השחיתות במסגרת הסכם שערכו עמו, מארגני ההפגנה ביקשו לקיים את ההפגנה בכל זאת, ולצידם חברי ‘גאווה בליכוד’.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הליכודניקים החדשים: 2800 פקודים בליכוד, פקודים גם בבית היהודי

אלי חזן

ליצור שלם מהחלקים

אלי חזן

ירושלים, בית-שמש וחברון חוברו להן יחדיו

אריק זיו ויזר

גבי גניש מברך את השר משה כחלון

אריק זיו ויזר

משאל ליכודניק מי לדעתכם היועצים הטובים ביותר?

אריק זיו ויזר

דוד אבבה: כל אחד יכול לפעול לבד אך היחד יביא יותר תועלת

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן