21.2 C
תל אביב
2 במאי 2024
ליכודניק
דעות

לא עוצר בכיפור

יום הכיפורים הוא היום שבו כל אחד נמצא מול המראה ועושה חשבון נפש.

 יש כאלה שחשבון הנפש מהווה להם מועקה מיותרת . הם יכולים לדלג על היום הזה .

 

הרי מיד אחרי יום הכיפורים הם חוזרים לאגו טריפ שלהם. בין אם הם פוליטיקאים ובין אם הם אנשי עסקים. אלה וגם אלה חוזרים לסורם.
קחו למשל את אריה דרעי. לפני שנתיים הופיע אריה כמו טלה זך וטהור בסדרה של ראיונות וטען כי הפיק את הלקח והוא בא לגשר בין אשכנזים לספרדים. תל אביב הצפונבונית קנתה את אריה החדש. במפגן אריה הנעים היה אפילו סוג של פטרונות : הנה הוא קיבל עונש ועכשיו הוא לגיטימי.
סביבת דרעי שתלה ספינים : “אנחנו מקימים מפלגה חדשה”. בעת ההיא טענתי כי אריה לא יקים מפלגה. הוא ישתלט על ש”ס. היו שאמרו : “לא שמעת. אריה אמר שאין מקום למפלגה כמו ש”ס” .

ללא ספק אריה נשאר דרעי ולעכשיו אנו עדים לדרעי הרע שבכל מקום הוא מקמפיין את מקורביו והוא משלים את החוסר של 13 שנה של ניתוק. בכמה חודשים הוא עומד להחזיר את ההספק. להלן חלק מהספקיו :

בש”ס הדיח את אלי ישי. באלעד מנסה להמליך מקורב שלו. בטבריה חבר לליברמן. בירושלים מנסה להדיח ראש עיר מצוין שבא לעשות ואפילו לא לוקח משכורת. ובקומבינה מכוערת בא דרעי ביחד עם ליברמן לנסות להמליך איזה רואה חשבון מגבעתיים.
אז אריה דרעי יצום ביום כיפור. יש מי שמאמין כי הוא באמת ותמים מתכונן לכפר על החטאים.

הרי ברור כי אריה דרעי משול לטובל ושרץ בידו.
ההימצאות של אריה דרעי בפוליטיקה משמעותה ראי לחברה היהודית בפסטיבל מסביב ליום הכיפורים. הוא מהווה עבור דרעי את קו פרשת החטאים. אז אריה דרעי עומד ומתפלל ביום הכיפורים אך האם יום אחרי זה הוא באמת ימנע מאותם חטאים שזמם עד יום הכיפורים?

נראה כי יום הכיפורים הוא עוד יום שבו עושים  V ואחרי זה מרגישים שאפשר לבצע עוד הרבה חטאים, הרי יש עוד 364 יום לבצע מה שרוצים.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

פרשיות השבוע ויקהל –פקודי המנורה סמל של עם ישראל

עינר אביב

ילקוט הכזבים בהוצאת מהודרת אבי גבאי

עו"ד מיכאל נחמן

גם הנכים צריכים ליהנות מהדרך.

אריק זיו ויזר

בין אקדמיה לתעשייה: דרוש איזון

אלי חזן

התקשורת תומכת בעקיפין בנתניהו

דנה רביב

פרשת ויחי – ירידה לצורך עלייה

אלי כהן
דילוג לתוכן