20.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
באנר ראשי דעות

ילקוט הכזבים בהוצאת מהודרת אבי גבאי

50 מיליון גוונים של אפור

בעת נאומו של אבי גבאי, הרגשתי שחסר לי משהו סוחף ומחשמל שמתאים למעמד הרואי שכזה, ולרגע  הבליחה בי נעימת הסרט רוקי בה רוקי סוס ההרבעה האיטלקי, רץ בטרנינג האפור במעלה מדרגות פעמון החירות בפילדלפיה כשהוא מנופף בידיו לניצחון. ואכן,רוקי זה סיפור של אדם חסר כל שהגשים חלום, אצל גבאי החלום הוא אותו חלום רק פלוס חמישים מיליון.
נדרשת הרבה חוצפה ועזות מצח לבוא ולבקר  את "הליכוד המושחתים", אחרי שאתה במהלך שנות שירותך בחברה  ציבורית עשית הרבה לביתך ועוד איזה בית… ושלא לדבר איך זכויותיהם של העובדים בבזק נרמסו והכל בשם הרווחיות של החברה, ותתפלא אני מכיר כמה מהם ואתה צחקת כל הדרך אל הבנק.
הדמות שנשקפה מבעד למרקע, ממש "לך ולנסה הישראלי" מנהיג העובדים העשוקים ומגן הזכויות הסוציאליות, וכשאני נזכר בדבריו של הנשיא פרס המנוח על "קפיטליזם חזירי "תמונתך הנוגה והמהורהרת עולה ישר בראשי.
לשמוע ולא להאמין ,כשאתה מלהג על פרשת הצוללות, הייתי אומר  אבי קצת צניעות לא תזיק,
"טול קורה  למבין עינך"  ומי שיש לו לכאורה חמאה על הראש שלא ייצא אל השמש הישראלית הקופחת.
ואם כבר משהו צריך לעורר תמיהה זה העובדה שפקיד ממשלתי שעבר למגזר העסקי, יוצא עם כאלו "חבילות" אבל  אדון גבאי שיהיה לך אלף לבריאות. רק שלא תזיק למדינה בדרך אל האושר.

האמת, היה גם מאד משעשע עד מביך לשמוע את נאומך שהיה אוסף של קלישאות עבשות ונבובות ואתה  עוד בפאתוס וזעם קדוש מדבר על הליכוד שגרם לפלגנות ומחלוקת בעם על כל רבדיו, בעוד אתה ישר  בלי להמתין מתגולל ומנסה לשסות את תושבי עמונה בדימונה, בפופוליזם זול ושנאת אחים צרופה שחשבנו שכבר נעלמו מהשיח הציבורי.
אך מה יותר קל מלהכות את המתנחל?( בעבר הרחוק היהודי) משהו שמזכיר תקופות אפלות יותר מההיסטוריה הקולקטיבית של כולנו.
אבל  מסתבר כל פעם מחדש שלמחנה השמאל יש סטנדרטים בפני עצמם.

כמו שציינו לעיל, עד כאן הכול היה משעשע mor of the same ראינו זאת  בעבר בעשרות נאומי ניצחון מרטטי לב של היור"ים הנבחרים של מפלגת העבודה לדורותיה.
באותם ברגעי התהילה  ספורים אותם הם מנסים למצות עד תום, וזה עוד בטרם נשלפו הסכינים הארוכות, אבל אל תדאג מר גבאי, גם זה יבוא עם הזמן ,הסטטיסטיקה מדברת בעד עצמה,אולם בקטע שהתחלת לדבר על  המצב המדרדר של  הכלכלה והחברה ושלא לדבר על מעמדה המדיני של ישראל, החיוך נמחק מפני וארשת של דאגה עלתה במקום.
תגיד מר גבאי אתה אמיתי? אתה חי במרחב הזה או שאתה נמצא באיזו מציאות מדומה שלא נותנת לעובדות לבלבל?
תיירים בכל מקום, נתב"ג לא עומד בעומס, אנשים קונים וחיים טוב ברובם ,  המשק פורח  ומשגשג.
אמנם  לא הכל מושלם, ויש עוד מה לעשות, אך פריחה שכזאת לא נרשמה בתולדות המדינה.
ולגבי מצבה המדיני של המדיני רק לאחרונה ביקר כאן ראש ממשלה של איזו מדינה נידחת בשם הודו המונה כמה מאות מיליונים, ואת האהבה והכימיה שהייתה בינו לבין ראש הממשלה לא רואים אפילו בין בני זוג שייצאו מהחופה, אבל למה לתת לעובדות לקלקל את האג'נדה הפסיכדלית שאתה שועט לכיוונה. לבסוף ממש לקינוח המופע המשובח בתור הדרן כמו של "גאנס אנד רוזס" לשמוע בפעם המי יודע כמה על השלום המחכה לנו בפינה עם החומוס בדמשק, הקובה בבגדד והכנאפה המיתולוגית של שכם.
תגיד אבי היקר ראית חדשות לאחרונה ?  מה קורה בעולם או שגם אתה נשאבת לפייק ניוז של BSD שרואות בסכסוך הישראלי כמקור הצרות באזור ורק עוד ויתור קטן ואנחנו בדרך לעולם  אוטופי של שלום עולמי שאולי יש בנרניה.
תאמר לי בבקשה  מר גבאי באירופה ביקרת לאחרונה ?וראית איך היבשת משנה את פנייה או שכנראה אתה  כנראה לא יכול להרשות זאת לעצמך…

‌לסיכום אבי היקר, תנוח תנצל את דקות התהילה שלך עד שהמפלגה" תתהפך עליך "כהרגלה ואולי אז תבין שהציבור הרבה יותר חכם ממה שחושב  "ילד הזהב "תרתי משמע מבקעה.

 

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הצונאמי של ספטמבר- מה אנחנו בעצם רוצים להגיד?

אריק זיו ויזר

מילים ליום תשעה באב

אלי חזן

בצאת ישראל : בכל דור ודור חייב אדם לראות עצמו כאילו הוא יצא ממצרים

אריק זיו ויזר

גאווה ישראלית : ביקורת הספרים של מרטין אינדיק על "בגין" של אבי שילון

אלי חזן

ביבי יחלק את ירושלים

אריק זיו ויזר

ההשפעה האירנית במזרח התיכון מתפשטת כמו "סרטן ממאיר "

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן