16.1 C
תל אביב
19 במרץ 2024
ליכודניק
באנר ראשי דעות

כשירוק וכחול קורעים את האדום

לירן דוסטוב התלווה בתחילת החודש לאלי חזן שמייצג את הליכוד ב – ACRE. אלו רשמיי המסע שלו

 

סיכום נסיעה לבריסל למפלגת הACRE .
ביום שלישי ה31.1.177 עם ההגעה של מר אלי חזן ושלי לבריסל. התקבלנו בצורה יפה ומכובדת בכנס השקת המגזין conservative , שם ידונו ויכתבו בנושא הכלכלה החופשית ומעלותיה בפיתוח הכלכלה לאירופה בפרט ולקהילה הבינ"ל בכלל. ביום זה נפגשנו עם אנשים מרתקים כמו נשיא הACRE יאן זהרדיל ומזכ"ל הACRE דניאל הנאן וחברים נוספים במפלגה.

בין היתר נפגשנו עם נאויד קאן ,יועצו של ראש ממשלת בריטניה דייויד קמרון ויו"ר המכון למחקר לביטחון לאומי באירופה במהלך המפגש הוא הביע התעניינות לקיים מפגש לחברות ויזמי הייטק בישראל (הדבר כעת נבדק אם ומתי יתאפשר לערוך את המפגש).

ביום רביעי 1.2.17 היינו במפגש פסגת מפלגת הACRE הפסגה עסקה בנושא כלכלה חופשית ואיכות הסביבה , הפסגה בעיקר עסקה באיך יזמות פרטית והכלכלה החופשית קידמו את איכות הסביבה כמו תחום הגז הטבעי שקודם בצורה בלתי רגילה ע"י יזמים פרטיים , תחום הרכב הנטען על חשמל ובכלל בתחום האנרגיה הירוקה.

הסיבות שעלו לכך הן שלמדינה אין מספיק תמריץ לעשות אנרגיה ירוקה כמו ליזמים , מכיון שליזמים הפרטיים להם יש מחוייבות לעמוד בתנאי השוק והם חייבים להיות תחרותיים ויצירתיים כולל עמידה ביעדי הרגולציה כך שההתחדשות הטכנולוגית בכלל מחייבת אותם ובכך נוצר צימצום בזיהום האויר, מאשר המדינה שהיא סוג של מונופול שלא מתנהלת נכון ואין לה את המחוייבות להתחדש כמו שקיים במגזר הפרטי באותה אפקטיביות.

מה שעלה בעיקר מהכנס הוא , שגם אם נכון להפעיל רגולציה ע"מ שלא תיהיה הפקרות היא חייבת להוביל להתמקדות במטרה , אבל ללא יזמות וללא שוק חופשי ותחרותי, לא יהיה מה שיוביל קדימה את הפיתוחים הנצרכים ע"מ שנהפוך לעולם מתקדם יותר ונקי יותר.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

איפה העולם כשאסד מפציץ פלסטינים?

אלי חזן

שאמה ניצח. מדינת ישראל הפסידה

אריק זיו ויזר

פגע וברח: פעיל שמאל ביוקנעם דרס חבר ליכוד בעת תליית שלטים בעיר

דניאל נחמיה

יחסי אובמה – נתניהו, עכשיו מהזווית האמריקאית

אלי חזן

משביתים את מערכת החינוך בדרום

אריק זיו ויזר

הכץ לפקידות האוצר

עובד קראוס
דילוג לתוכן