20.1 C
תל אביב
27 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

כמו שעון מקולקל – גם אדלר מדייק פעמיים ביום

ידידי אייל ארד טוען שמדובר בגאון, לא פחות. אני כבר מזמן לא מתלהב ממגבעת הקסמים של ראובן אדלר

 

כמו שעון מקולקל שמדייק פעמיים ביום: הצליח אדלר להביא את אריק שרון ללשכת ראש הממשלה ונדמה שמאז הוא חי על אדי הדלק של הקמפיינים ההם. עם כל הכבוד, לא היה צריך להיות גאון כזה גדול כדי להביס את אהוד ברק (גם נתניהו היה עושה זאת בנקל, אלמלא בחר שלא להתמודד ובכך פינה את הבמה לשרון) ואת עמרם מצנע (אולי המועמד השמאלי ביותר עמו ניצבה המפלגה האסורה בבחירות מולנו).

על מה שיצא למשרדו או לא יצא למשרדו מהקרבה לשרון לא כאן המקום לפרט או להסביר. תופעת הבחירות והקמפיין, היא המדהימה והבלתי מובנת. ב-2006 ניהל אדלר את קמפיין קדימה והתוצאה הייתה מגומגמת ביותר: מלמעלה מ-40 מנדטים בסקרים, אל מתחת ל-30. כשזה קרה לנתניהו בבחירות הקודמות קראו לזה התרסקות, אבל לאדלר עושים הנחות: שרון בקומה ואולמרט מועמד לא אטרקטיבי. אז מה החוכמה אני שואל? איפה באה לידי ביטוי הגאונות של הקמפיינר? לדעת לשווק את הקשה לשיווק.

ב-2009 שמה ציפי לבני את מבטחה בכפיו של אדלר. במקום להרכיב ממשלה, היא התחכמה, הייתה גיבורה גדולה והלכה לבחירות מול נתניהו. בסיכומו של דבר, הפסידה. ואדלר? נתלה על אילן היתרון המיקרוסקופי שהיה לקדימה מול הליכוד (28-29) ולמעשה לא שינה דבר במפה הגושית, שם מונח היה הניצחון. של נתניהו.

והקינוח בבחירות האחרונות: אדלר הגיע להרצוג כשהוא היה פחות או יותר במצב של יתרון מזערי עד תיקו מול נתניהו. התוצאה הסופית? ניצחון מוחץ לנתניהו, זאת בשעה שכל העולם הביטחוני, התקשורתי והפוליטי פשוט דוחף את בוז’י למטרה.

הסרט הנפלא של ענת גורן מערוץ 10, הוא לא רק טלוויזיה איכותית אלא תמונת מראה מחרידה ומפחידה על האיש שמפחד בעצמו להיות ראש ממשלה ובעזרת עדת ברנז’אים כמעט והגיע לתפקיד שגדול עליו כפי שגדולה רוסיה על סן מרינו.

ראינו שם את ראובן אדלר בביטחון מלא: “נתניהו יודע שהוא הפסיד. אני ראיתי את זה בשפת הגוף שלו”. את המשפט הזה שמעתי מיועצי תקשורת שונים שנשבעו לי בכל היקר להם שביבי כבר יודע שהוא הפסיד, יודע שלא יהיה ראש ממשלה, עד שבאמת כמעט האמנתי להם וכעסתי על ראש הממשלה שמשטה בנו ומתמודד למרות שהוא יודע שהוא מפסיד. הרי אדלר יודע, על פי סרטה הקודם של ענת גורן “כל אנשי הקמפיין”, יש לו “מכשפה” (אני מצטט) שהוא מאזין לה לא מעט פעמים…

כן כן, אדלר רואה הכול, יודע הכול, גם כשהוא טועה – הוא צודק וגם כשהוא מפסיד הוא בעצם… מנצח. אז אתם יודעים מה? צדק אייל ארד, ראובן אדלר באמת גאון.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

לקבל את כולללללללללללללללם

דביר זיו

לחשב מסלול מחדש

אלי חזן

הונגריה כשער של ישראל לאירופה

אריק זיו ויזר

ישראל נכנעה לטרור – בנימין שוורץ

אריק זיו ויזר

הקולוניאליזם החילוני ושברו ?

אריק זיו ויזר

הליכודניקים החדשים- ״מה שהיה הוא שיהיה …ואין חדש תחת השמש״(קוהלת א,ט)

גבי מירל. שיווק ויח"צ : רונית טלבי
דילוג לתוכן