22.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

כמה מילים טובות לליאון

משה ליאון לא אשם בכל מה שמנסים להעליל עליו, כי לא הוא שיצטרך לנהל את העיר אם יזכה בראשות הבירה, כי אם דרעי וליברמן שהוכיחו עצמם ביכולתם המבריקה להעביר כספים ליעדים הנכונים, כפי שיכולים לאשר המשטרה ובתי המשפט

 

 


החלטתי לומר כמה מילים טובות למשה ליאון שביום שלישי השבוע מתמודד מול ראש העיר הירושלמי ניר ברקת. אינני יכול לשאת יותר את ההתעללות האישית הזו באדם שאיננו אשם כלל בכל מה שנפל עליו, ושאי אפשר להאשים אותו בכך שנתן אמון בשני פוליטיקאים שנונים שחושיהם הפוליטיים המבריקים הוכיחו עצמם בעבר; כי הרי כל ילד מבין ויודע שאם יזכה ליאון בראשות העיר, מי שישלוט באמת בירושלים יהיה אריה דרעי, יחד עם החבר הטוב שלו אביגדור ליברמן. אז בבקשה, תרדו מכל ההשמצות האישיות האלה על ליאון ובבקשה לכוון אותן למי שבפועל רצים לראשות העיר.



יודע להזרים כספים



שיהיה ברור: זה שלמשה ליאון, כתושב גבעתיים, אין מושג ירוק בירושלים ובעיותיה בכלל לא רלבנטי, כי לראש העיר האמיתי שייבחר, הירושלמי אריה דרעי, יש בהחלט מושג. כלומר, דרעי בקיא בהחלט בכל מה שחסר לחרדים בירושלים, וזה הרי העיקר מבחינתו. זאת אומרת, הוא יודע בהחלט להזרים כספים לאן שצריך, בעיקר לכיס הפרטי שלו, כפי שכולנו נוכחנו בעקבות הרשעתו על קבלת שוחד. אז מה רוצים ממשה ליאון המסכן ששוכנע שכל החרדים בכיסו, וכשהתברר שזה לא ממש ככה – כבר מאוחר מידי לסגת.



מי ישלוט בפועל בירושלים



יותר מזה: אם מישהו טען שמשה ליאון לא יצליח לבצע טוב יותר את השינויים המפליגים שברקת הצליח להתחיל לדחוף, אם מישהו חשב שליאון לא יצליח לקדם יותר מברקת את כל השיפורים המרשימים בעיר ובכלכלתה – הוא טעה טעות אדירה, כי הרי כל אחד יודע שלא ליאון באמת ינהל את העיר, אלא מי שהוכיחו עצמם הרבה יותר ממנו מכל הבחינות – דרעי וליברמן. הרי ברור שהם אלה אשר ישלטו בפועל על העיר ויקבעו את העדיפויות על פי הערכים שלהם, שאותם מכירים היטב בעיקר המשטרה ובתי הדין.  ולכן תרדו ממשה ליאון גם בעניין הזה. הוא ממש לא צריך להיות מטרה להתקפות. ליבי ליבי עליו.



מועמד ראוי לראשות העיר



בניגוד לכל ההשמצות המכוערות – משה ליאון הוא מועמד ראוי לראשות העיר. יש לו ניסיון בתחום הציבורי כמנכ”ל משרד ראש הממשלה וכיו”ר הרשות לפיתוח ירושלים. לשני התפקידים האלה התמנה על ידי אביגדור ליברמן. אומנם נכון שליאון לא היה יכול לעשות דבר למען ירושלים ללא אישורו ותמיכתו של ראש העיר ניר ברקת – אבל זה עניין שולי, כי הרי העיקר הוא התואר ולא העשייה בפועל. תשאלו את דרעי וליברמן, אני בטוח שיסכימו.





לעזור לדרעי ולהישאר בבית



ומילה אחרונה לכל תושבי הבירה שרוצים לראות את דרעי וליברמן שולטים בירושלים ועושים בכספים שלנו מה שהם רוצים: אתם חייבים לנסות לשכנע כמה שיותר ירושלמים להישאר בבית ולא ללכת להצביע. כמה שפחות תושבים יגיעו לקלפי – ככה יותר סיכוי שהחלום הנכסף אכן יתגשם ודרעי וליברמן יחגגו ביום שלישי בלילה את השתלטותם על ירושלים, דבר שאולי יבשר גם את תחילת ההשתלטות על המדינה בכלל. חייבים לעשות את המאמץ הזה, אחרת יש סכנה גדולה ששני החברים המבריקים הללו לא יצליחו ואז אנה אנו באים.


ראו הוזהרתם!





הכותב, זאב בן-יוסף, משובץ ברשימת ברקת למועצת העיר ירושלים, חבר מרכז הליכוד, מזכ”ל ארגון

גִמלאי הסוכנות היהודית, עיתונאי, פובליציסט ועורך כתבי עת, איש הסברה ויחסי ציבור מזה יובל שנים,

בעל תואר ראשון במדע המדינה ויחסים בינלאומיים מהאוניברסיטה העברית, משלים בה תואר שני

בפילוסופיה של המדעים.




 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מחשבות. נשיאה בנטל

אלי חזן

בדרכה של מפ”ם: שלי יחימוביץ ושקיעת מפלגת העבודה

אלי חזן

אין מיסוי ללא ייצוג

אריק זיו ויזר

האם קיימת מדיניות חוץ אמריקנית

אריק זיו ויזר

מיסוי רכב – משאב לשאיבת צרכני הרכב

ד"ר אביגדור הדר

פוליטיקאיות חייל

אלי חזן
דילוג לתוכן