22.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

כחלון:למרכז הליכוד יוגשו שתי הצעות לגבי הועידה/ מאת דודו חיים

מרכז ליכוד ב29 לחודש דיון בשתי הצעות ועידה בפברואר או ועידה בעוד 20 חודש.
בטו בשבט כינוס נוסף לדיון בהקפאה ההתנחלויות
אמש יום שני בערב- נר רביעי של חנוכה ערכה קבוצת דור מצויין מירושלים בראשותו של אבי סלמן כנס חנוכה במעמד שר התקשורת משה כחלון.הכנס נערך במלון חן והגיעו אליו למעלה מ150 איש. 
קבוצת דור מצויין שמה לה למטרה להשתלב בסניף הליכוד בירושלים, בראשה עומד אבי סלמן יועץ ראש העיר ואם שם המשפחה נשמע מוכר זה בגלל דודו של אבי- יוסי סלמן ז”ל שהיה איש השטח מ”ס 1 של הליכוד בירושלים ושימש בשנה האחרונה לחייו כיו”ר סניף הליכוד בעיר. כאמור הקבוצה ההולכת ומתגבשת ערכה כנס אליו הגיעו בעלי מוקדי כח בסניף הליכוד: בני כהן מועד דואר ישראל,מתי עוז מאגד,חיים עטר מארגון בעלי המוניות. הכנס הונחה בידי סלמן ונפתח בדברי תורה לחג החנוכה מפי הרב שלום הרוש ראש ישיבת חוט של חסד ולאח”כ הודלק נר רביעי בידי כבוד הרב ושר התקשורת משה כחלון. לאחר דברי ברכה מפי שמעון סוסן ראש מועצת חבל מודיעים ומקורבו של כחלון עלה לדבר הנואם המרכזי- שר התקשורת משה כחלון. בתחילת דבריו הדגיש השר את אהבתו לירושלים, הוא סיפר כי ב10 השנים האחרונות הוא נוסע כל יום לירושלים במסגרת עבודתו ותמיד כשהוא מגיע לעיר הוא חש נשמה יתירה. משה אמר כי לא יעזור לאיש-ירושלים תשאר שלנו לתמיד.
בעניין הפוליטי אמר השר כי הוא ידוע כמתנגד להקפאה אך עלינו ללמוד מלקחי העבר כאשר הימין הפיל את עצמו ב92 בגללל ועידת מדריד וקבלנו את אוסלו, ב99 נתניהו הופל בגלל הסכמי וואי וקבלנו את ברק שרצה לוותר בקמפ דיויד לערפאת ויתורים נרחבים, ב2005 הליכוד התפלג וקבלנו את קדימה, לכן אמר השר- צריך לשמור על הבית.בעניין המפלגתי אמר השר המשמש גם כיו”ר המרכז כי בסוף החודש יתכנס המרכז לדון בעניין בחירות לועידת הליכוד- הצעת רה”מ היא לקיימן בעוד 20 חודש כדי שעוד אנשים יוכלו להתפקד ולבחור {החוקה מחייבת 16 חודשי חברות רצופים כדי שתהיה למתפקד זכות בחירה} והצעה שניה היא לקיים את הבחירות בפברואר, 
כחלון אמר כי 2 ההצעות יובאו להצבעה. 

כחלון הודיע כי בט”ו בשבט יתכנס המרכז לדיון בעניין הקפאת ההתנחלויות. 

על משרדו פירט כחלון את מטרותיו- ההחלטה שהצליח להעביר בממשלה כי משפחה שהכנסתה נמוכה מ4139 ש”ח תזכה להנחה של 50% בתשלום חד פעמי לקניית ממיר של 5 ערוצים למי שאינו מעוניין לשלם דמי מנוי חוודשים להוט או יס,קידום אינטרנט פס רחב שיאפשר לכל בית להתחבר לאינטרנט בחינם מה שיביא לצמצום פערים חברתים, פתיחת בנק דואר חברתי שלא יהיה לעשירים בלבד אלא גם למיעוטי יכולת שיוכלו להנות משרותים ללא עמלות. השר- יש לציין התקבל באהדה רבה בידי הנוכחים. פנים מוכרות רבות פגשנו בכנס: אילן וענונו,דודו גולן,משה קלצ”ין,עופר בראשי,עמי מזרחי,,צחי צפר,אבי הורביץ,קובי כחלון-מ”מ ראש העיר,רמי לוי,מאיר אמויאל,אריאל מורלי מתא הסטודנטים לביא,זאב בן יוסף,צ”יקו כהן,רחל דה מרקדו,ח”כ לשעבר אלי גבאי,נציגים מהעדה האתיופית ונציגים מהמגזר הערבי,הגיעו גם נציגים מאזור ירושלים- בני כשריאל-ראש העיר מעלה אדומים,שלום אדרי מבית שמש,יורם שמעון ממבשרת,רמי שוקרי ממ.א מטה יהודה ואף פעילים ממקומות יותר מרוחקים- נתן מושייב מחדרה,שוקי כהן ממ.א עמק לוד,יוסי לוי משוהם. כנס קצר וקולע שהוכיח כי לקבוצת דור מצצויין נכון עתיד גדול.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ליכודניק מרכין את ראשו בשל פטירתו של אורי פרג’

עינר אביב

נפתחה עונת הכנסים – בכנס רב משתתפים של יוסי פלד

אריק זיו ויזר

הליכוד כבש את סג’ור

שיירת רכבי ליכוד בהוד השרון מעוז השמאל יצאה לדרך.

אריק זיו ויזר

דוח גולדסטון והמלחמה בטרור / אריק גרבר, לונדון

אריק זיו ויזר

“טוב ללכת לבית האבל מבית המשתה”

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן