18.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

יו”ר ועדת הכלכלה חבר הכנסת אופיר אקוניס בפגישת פורום גליל גולן בצפת: “יש חשיבות רבה לקדם את הצפון בנושאים שונים”

ביום ראשון האחרון התכנס פורום גליל גולן בראשותו של שוקי אוחנה חבר מועצת עיריית צפת וסמי מלול ראש עיריית קריית שמונה לשעבר בצפת, בנוכחות חברי הפורום סניפי הליכוד מכל איזור הצפון החל מקרית שמונה, חצור, מעלות, טבריה,הקריות,כרמיאל מגזר הלא יהודי וישובים נוספים בצפון.
הכנס התקיים במעמדו של חבר הכנסת ויו”ר ועדת הכלכלה אופיר אקוניס וחבר הכנסת נציג הצפון ציון פיניאן.
כזכור, פורום הגליל והגולן הוקם לפני כחצי שנה כשחרט על דיגלו את קידום הצפון והפריפריה תוך טיפול מול גורמי הממשלה בנושאים כדוגמת: מצב האבטלה, התחבורה, התיירות ונושאים נוספים שיצמצמו את הפערים בין הפריפריה למרכז הארץ.
במהלך הכינוס העלו חברי הליכוד את דרישותיהם לקידום הצפון במספר נושאים מרכזיים כשבמרכז נושא האבטלה בדגש על סגירת המפעלים באזור ונושא הטבות המס.
יו”ר ועדת הכלכלה ציין את פעילותו המשותפת עם חבר מועצת העיר צפת שוקי אוחנה בנושא הטבות מס וציין כי הטיפול נמצא בשלבים מתקדמים. כמו כן, בירכו אקוניס ופיניאן את חברי הפורום על פעילותם לקידום הצפון והפיכתו למשמעותי ומרכזי.
הפורום העביר לחברי הכנסת את מכתב הפניה לראש הממשלה בנימין נתניהו, שבוא הם מבקשים להעלות את נושא מצב האבטלה בצפון הארץ בכינוס מרכז הליכוד הקרוב. מצב האבטלה בצפון החמיר לאחרונה לאחר סגירת מספר מפעלים ולנושא חשיבות רבה על מנת לצמצם את הפערים בין מרכז הארץ לצפון.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

חפלה אצל ארביב

אריק זיו ויזר

האם איבוד השררה מוציאה את לבני מדעתה?/מאת:יעקב בן חורין

אריק זיו ויזר

נתניהו נביא מודרני שרואה למרחוק, כל מילה בסלע../מאת:אייכלר דוד – טוקבק שהוקפץ

אריק זיו ויזר

ערוץ 10 חייב לשרוד

אריק זיו ויזר

נאום ראש הממשלה בנימין נתניהו /טובה מעוז

אריק זיו ויזר

סניף הליכוד בכפר סבא בכנסת ובמשרד החוץ

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן