19.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
בחירות 2013

ד”ר בנט ומיסטר שטבון

על ספק של סדק בממלכת בנט, על פייגלין ושטבון והדר ז’בוטינסקאי

 

עם פרסום תוצאות הפריימריס בליכוד ביום שלישי שעבר הזדרז נפתלי בנט, יו”ר מפלגת הבית היהודי, ושלח הודעה לעיתונות, בה נאמר כי “ההדר הליכודי וסמליו פינו את מקומם למשה פייגלין”. במילים אחרות אימץ זה שטוען שהוא יהיה הסמן הימני של הליכוד קלישאה פופולארית בקרב השמאל, לפיה פייגלין וגורמים עולים נוספים בליכוד הם בעצם משיחיסטיים, הזויים הרוצים להחליף את סמלי הליכוד המקוריים כמו ההדר הז’בוטינסקאי המפורסם, בדין תורה ובמלכות שמיים. עד כאן טוב ויפה, במשחק הפוליטי זכותו של בנט לנסות למשוך את הקולות למפלגה שלו.

 

אלא ששלושה ימים לאחר מכן פרסם יוני שטבון , מועמד מספר שבע ברשימת הבית היהודי , (כן, כן, אותה המפלגה של בנט) בעלון בית הכנסת “העולם הקטן”: ” ראשי הליכוד לדורותיהם מביאים למגרש הפוליטי את ז’בוטינסקי כתפיסה ביטחונית, מדינית וכלכלית. אנחנו מביאים את התורה, התנ”ך ומורשת ישראל כדגל רחב ומחבר, בלי להתבייש“.

 

במילים אחרות טוען שטבון נגד הליכוד, שהוא דבק בערכיו המקוריים ובז’בוטינסקי במקום להסתמך על דין תורה ועל מלכות שמיים בלבד.

 

ועכשו אני מבולבלת, האם ההדר הליכודי שפינה את מקומו ביום שלישי לפייגלין, שינה את דעתו וחזר אלינו ביום ששי? או שהוא בסך הכל פינה את מקומו לכמה דקות, שפייגלין יוכל לשבת ולנוח קצת מהפריימריס, אבל בעצם מעולם לא עזב?

 

והאם מתגלעים לראשונה סדקים בבית היהודי, או שזה רק יוני שטבון שלא קורא את מה שכותב נפתלי בנט ונפתלי בנט שלא קורא את מה שכותב שטבון. במקרה כזה,אין לי טענות, אני חושבת שטוב עושים שניהם.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

המטה החרדי בליכוד: עושים היסטוריה

אלי חזן

אקוניס: “שמח לככב בתשדירי של בל”ד”

אלי חזן

המטה החרדי : ממשלה עם חרדים

אלי חזן

ניצחון סוחף לליכוד בקריית שרת בחולון

אלי חזן

במרכז הבינתחומי עושים דמוקרטיה

אלי חזן

מר בנט, אל תירק לבאר של נתניהו והליכוד

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן