39.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
בחירות 2013

האם בנט יסוד טוב לקואליציה

מתי יגיע האקזיט של נפתלי בנט גם מ “הבית היהודי”?

חברים, מבט מקרוב על הקריירה של בנט מגלה נקודה אחת בולטת מאוד, קרייריזם שלא יכול להסתפק במה שיש ביד ולכן משתמש במערכת כשלב הבא במקפצה אל הפסגה הבאה.

בנט עשה אקזיט מחברת ההייטק שהקים, ועבר לסיבוב הבא, ניהול המטה של נתניהו כראש האופוזיציה, התפוטר, ועבר לסיבוב הבא, למועצת יש”ע לאחר שגילה קרייריזם והקים ארגון פייסבוק משלו (ישראל שלי) ולאחר מכן הצטרף למחאה החברתית של השמאל הקיצוני תוך שהוא מסבך את מועצת יש”ע, שקל להתמודד בליכוד, הקים את מפלגת “הישראלים” כמפלגה לא מגזרית ואז, קפץ על המפקד ל “בית היהודי” והצליח להשתלט עליו, אך עולה השאלה: האם זאת התחנה הסופית?

על פניו נראה שלא.

הרי הרב דב ליאור שולט בכ 40% ימין קיצוני ברשימה של בנט וברור, שחוץ מעל איילת שקד ואורי אורבך, לא תהיה לבנט השפעה על אף אחד (סלומיאנסקי יאכל אותו בלי מלח ובלי ליטול ידיים).

בנט לא יכול להיות ראש הבית היהודי לאורך זמן, במוקדם או במאוחר המפלגה תלעס ותירק אותו, כפי שעשתה למשיח הקודם לה, אפי איתם, או שהוא יעשה אקזיט לפני כן.

בנט מנסה להיות נתניהו של הכיפות הסרוגות, אך מה חבל שאין לו את המנהיגות, החוכמה והעומק האידיאולוגי של נתניהו, בנט הוא נתניהו לעניים, פלקט של ביבי.

מאחר ובנט איננו רץ למרחקים ארוכים, איננו מצטיין בהחזקה ובקידום מערכות לאורך זמן, השאלה שעולה היא כיצד ומתי יעשה את האקזיט מהבית היהודי.

הקרייריזם והתזזיתיות של בנט, שאין ברזומה שלו עומק ורוחב של עשייה, הופכים אותו לשותף מסוכן בכל קואליציה, במיוחד בקואליציה של הליכוד, שותף שלא יהסס לנצל כל הזדמנות לקידום עצמי על חשבון הקואליציה.

בשל כך, הליכוד צריך לעשות מאמץ שלא להסתמך על בנט ולבנות את בסיס הקואליציה על גורמים יציבים.

לדתיים הלאומיים אומר כך: מה תעשו כשבנט יעשה אקזיט על הראש שלכם? מי בכלל ירצה להיות שותף שלכם כשטרנד בנט ייגמר לאחר כפיות הטובה שגיליתם כלפי תנועת הליכוד וכלפי חברי הליכוד?

לסיום: בקישור הבא תראו איך בנט כבר מרכך את העמדה שלו ביחס לא”י בכדי להבטיח תפקיד בממשלה: http://www.haaretz.co.il/news/elections/1.1906400

הרי כבר “תוכנית ההרגעה” של בנט היא למעשה וויתור על חלקי מולדת והכנת הקרקע לכל מו”מ מדיני, ואם זאת נקודת ההתחלה אז זאת “תוכנית להרגעת השמאל” שמבין, שאפילו בבית היהודי הפנימו וויתור על שטחי מולדת כנקודת הפתיחה שלהם.

לאן הידרדרתם דתיים לאומיים?



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הגיע הזמן למהלך הקרקעי!!!

אריק זיו ויזר

יעלון: “עם עבודת שטח טובה, גבול ה-40 בר השגה”

אלי חזן

באים משלי לביבי

אריק זיו ויזר

היום : בוגי בקמפוס הר הצופים של האוניברסיטה העברית

אלי חזן

“מילה, זו מילה” – לפחות בדרך כלל

אלי חזן

נתניהו: “הדבק בסרבנות, לא יישב בממשלתי”

אלי חזן
דילוג לתוכן