22.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
ממשלה

יולי בחזית ההסברה

בדרך כלל ישנן טענות ומענות כנגד ההסברה הישראלית, הן בשגרה והן במלחמה. הפעם, שר ההסברה מנצח על מקהלת ההסברה והתוצאות מוכיחות את עצמן

 

מה לא נאמר על ההסברה הישראלית ? שהיא לוקה בחסר. שאנשיה צריכים לדעת ללמוד ולהסביר. שהעבוה לא נעשית כמו שצריך. אלא שהפעם המציאות שונה. וצריך להדגיש זאת : בניגוד לפעמים הקודמות בהן הדבר לא היה תלוי בהם הרי שהפעם משרד ההסברה בראשות השר יולי אדלשטיין עשה עבודת הכנה יסודית שבאה לידי ביטוי בצורה מובהקת. 

 

השר עושה בימים הללו מאמץ רב ומופיע בכל במה אפשרית על מנת להסביר את המדיניות הישראלית שעושה פעילות כירורגיות מבלי לפגוע – ככל הניתן כמובן – באוכלוסייה אזרחית, אלא רק בגורמי טרור. 1900 עיתונאים זרים מכסים את העימות והם ניזונים ממידע אשר מופץ להם על ידי מוקד שהקים משרד ההסברה ועוקב אחר גורמים עוינים לישראל.

כמו כן, משרד ההסברה בודק אלו עיצומים ניתן לנקוט נגד העיתון הערבי “אל ערב” היוצא לאור בישראל, לאחר שזה פרסם תעמולה כוזבת נגד ישראל. בעמוד הפייסבוק של העיתון פורסמו תמונות של פעוט שלכאורה נפגע מפעילות צה”ל. מתנדבי מוקד ההסברה והתקשורת של משרד ההסברה והתפוצות הפעילים גם בסוכנות הידיעות “תצפית” איתרו את התמונות וזיהו כי מדובר בתמונות שפורסמו בשנת 2005 ומקורן במלחמה שהתחוללה בשעתו בעירק.

שר ההסברה, שהוא גם הממונה על לשכת העיתונות הממשלתית, מחה על פברוק המסרים והשימוש בתמונות קשות והנחה את הגורמים המשפטיים במשרדו לבדוק אלו צעדים ניתן לנקוט בנושא. בין היתר ייתכן שתיבדק האפשרות כי לשכת הפרסום הממשלתית תימנע מפרסום המממן את פעילות העיתון.

“רשת האינטרנט מהווה זירה פרוצה המשמשת את חמאס ותומכיו במסע תעמולה ושקרים על-מנת לשוות להתנהלותו ממד הומאני, אין זה מתקבל על הדעת שכלי תקשורת ישראלי ישתף פעולה עם מסע השקרים של החמאס ויעלה תמונות מפוברקות וקשות כמידע עיתונאי עדכני לא כל שכן גם לעודד את הפצתן”, אמר אדלשטיין. 

זמן קצר לאחר פניית המשרד למערכת העיתון הוסרו התמונות מעמוד הפייסבוק הרשמי. 

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

גמליאל בשירות הסטודנטים

אריק זיו ויזר

נתניהו : “נכבד החלטת בית המשפט בנושא מגרון”

אלי חזן

שר האוצר יצא הלילה לביקור עבודה בארה”ב ובקנדה

אריק זיו ויזר

ומה חושב בוגי על המפגינים בדרום תל אביב?

אלי חזן

ריבלין: “הבנייה באי 1 – מכוח זכותנו על הארץ”

אלי חזן

בוגי : “האחריות של סוריה”

אלי חזן
דילוג לתוכן