24.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

חמש נקודות לשבת

אבל היי! לפחות פרויקט אחד הסתיים בהצלחה עצומה אצל שי פירון: הניתוח לקיצור הקיבה שלו



1

התקשורת האנטי-ביבית עוטפת את שי פירון באהבה, שלא לומר מרחמים… הוא כזה מלאך צדיק ולבושתנו לא ידענו. לוקחים עט, נייר עיתון, משרבטים משהו וזה הופך למציאות קדושה. מדוע אף אחד לא שואל את עצמו למה יאיר לפיד לא יצא מגדרו לאחר פרישת מס’ 2 שלו? יתרה מזאת, איזו מורשת משאיר לנו הפירון? מדובר באחד ממתשתשי יהדות האמת המסוכנים ביותר שיש, חבר של הרפורמים, שר חינוך שכל שני וחמישי החליף תכניות ולוח חופשות בקצב מסחרר ולא הותיר קצה של קצהו של פרויקט חינוכי שנוכל להתגאות בו (בכניסה בחרדים שהיא במקרים מסוימים חילול הקודש, ממש איננו מתגאים). אבל היי! לפחות פרויקט אחד הסתיים בהצלחה עצומה אצל שי פירון: הניתוח לקיצור הקיבה שלו.


2

מעשה בשר שהיה פעם במשרד קטן – כיתת את רגליו, השקיע בחברי המרכז ופינק את המתנחלים עד שעשה אותם יותר מפונקים ממה שהם. לפתע, קיבל משרד ענק ואט-אט התנתק: מהקרקע שטיפחה אותו, מחברי המרכז שהרימו אותו בימים בהם נזקק לכך כדי לא להיות מושלך לתהומות הנשייה וגם המתנחלים מבינים ששוב השתמשו בהם וזרקו… אחת התופעות השנואות והבזויות עלי היא אנשים שמשתנים בהתאם לתפקיד שקיבלו ביחסם לזולת.


3

המקום בכולנו קטן על יואב גלנט. לכל מי שעיניו בראשו מבין שהאפשרות של כחלון היא להתאחד עם הליכוד כנגד הסכם שיבטיח לו עוד קדנציה כשר אוצר/שר בכיר אחר – או להתרסק בקלפי, כי הישגו לא יחזור בשנית. גלנט מתבזבז במשרד השיכון למרות שעושה שם עבודה נפלאה. הוא נועד לגדולות ויוכל לפרוח בליכוד עד לקצה הפירמידה. בהיעדר שכמותו אצלנו – כדאי להתחיל לפעול לצירופו.


4

מה שעברו כאן יהודי תימן הוא אות קלון וחרפה לכולנו: חטיפת ילדיהם, גירושם מקיבוץ כנרת ועוד זוועות שאחראית עליהם כמובן היא מפלגת העבודה על גלגוליה. איך יכול צאצא הקורבן, להזדהות עם הפושע שפגע בו? או במילים אחרות, איך איתן כבל יכול לשבת במפלגה הזו ולישון טוב בלילה? להבדיל אלף אלפי הבדלות, דמיינו לכם למשל שבתקופת השואה, יהודי ישתף פעולה עם המשטר הנאצי. לא יכול להיות נכון? בעצם, גם לשפל הזה הגיע חבר באותה מפלגה. בלי בושה. צאצאי פושעי מפא”י ממלאים אותה גם היום, כאילו לא אירעו פשעיהם. ולמי שמשתף איתם פעולה – בוז נבוז לו!


5

נמאס מהשקרים, מהמריחות, מההבטחות ללא כיסוי, מהסיבוב על האצבע ומהריטואל שכל הזמן חוזר על עצמו: אנחנו מתפתים להאמין ובכל פעם מחדש חוטפים סנוקרת ולא מבינים כמה טיפשים היינו לאכול את זה. חכם אחד בשם אריק עלה על תרגילי המריחות האלו והזהיר השכם וערב את הטיפשים לבל יתפתו להאמין. לצערנו, שומר ישראל נם וישן.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

המזגזג הסידרתי

אלי חזן

הקאונטר למיכאלי, צברי, גוטווין ויחימוביץ’

מתוך פוסט של אלי חזן

אחריותה של ההנהגה הפלשתינית הכושלת

אלי ורד חזן

חיים בקו האש

אלי חזן

33 שנים למהפך של בגין – תתרגלו

אריק זיו ויזר

פשיטת רגל לזכויות אדם

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן