21.1 C
תל אביב
27 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

ח”כ דנון מבקש לבטל את האגרה על שימוש באינטרנט

ח”כ דנון לשטייניץ: “המחשבה להטיל מס על אנשים המשתמשים במחשב ואולי צורכים את תכני רשות השידור באינטרנט, כמוה כהחלטה להטיל מס לחם על בעלי התנורים”

“כ דני דנון (ליכוד) פנה הבוקר לשר האוצר יובל שטייניץ ולראש הממשלה בנימין נתניהו – הממונה על רשות הציבור, בדרישה לבטל את הסעיף בחוק ההסדרים המציע לחייב כל בעל מחשב באגרת טלוויזיה, חיוב שהוטל עד היום על בתי אב המשתמשים במכשיר טלוויזיה.
 
דנון כתב במכתב: “נדהמתי לגלות כי בחלק ג’ של חוק ההסדרים (הצעת חוק רשות השידור), הוצע כי חיוב אגרת רשות השידור שהיה נהוג כל השנים לבתי אב המשתמשים במכשירי טלוויזיה, יורחב אף למשתמשי האינטרנט, כפי שעולה מסעיף 19 להצעה. 
 
להצעה זו אין מקום. מדוע שהאזרח הפשוט המעוניין להיכנס לתכני אינטרנט מגוונים ייאלץ לממן את רשות השידור. המחשבה להטיל מס על אנשים המשתמשים במחשב וגולשים באינטרנט עקב האפשרות שאולי יצרכו את תכני רשות השידור באינטרנט, כמוה כהחלטה להטיל מס לחם על בעלי התנורים.
 
תקציב מדינת ישראל  וחוק ההסדרים הנלווה אליו הינו נושא רציני מידי מאשר להכניס לתוכו הצעות מוזרות כאלו.
תחום האינטרנט הינו תחום טכנולוגי מתפתח, וכשם שלא יעלה על הדעת לגבות אגרה על הורדת תכנים לפלאפון, כך אין מקום לגבות אגרה על שימוש באינטרנט.
 
אבקשך להביא לתיקון מהיר של העיוות בגביית אגרה זו, ולהשיב את האגרה לבעלי מקלטי הטלוויזיה בלבד.”



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

והיכן הח”כים של הליכוד ?

אלי חזן

נורית קורן – עם הפנים לאזרח

אריק זיו ויזר

בעקבות מסע הסברה ושכנוע של סגנית השר גילה גמליאל בהונגריה

אריק זיו ויזר

הכנסת תדון על הגבלת מחרימי ישראל מבפנים

אריק זיו ויזר

שלמת על דו”ח חניה מיד,קבלת הנחה 50 אחוז

אריק זיו ויזר

ח”כ אקוניס משיב על הצעת אי האמון:”צריך להיכנס לפרופורציות. רמת שלמה היא לא הבעיה האסטרטגית שמאיימת על שלום העולם”

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן